eitaa logo
𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑪𝒐𝒇𝒇𝒆𝒆
219 دنبال‌کننده
14 عکس
2 ویدیو
0 فایل
"به‌نامِ‌تنها‌مکانیکِ‌قلب‌های‌تصادفی!" • • حرف‌های نزده‌ام توی این فنجان قهوه تلخ حل شده.. • بیخیآلِ‌غَمُ‌غُصهٔ‌این‌دنیآ،قهوه‌ات‌سردشدــ؛ ☕🤍 • • اینجام:🌚✨ @ms_zizi87 ازپستاخوشت‌اومد؟بَرِش‌دار،براتو..!📚🦋
مشاهده در ایتا
دانلود
درجهانی‌کـه‌پُـرازهمهمه‌ی‌احمق‌هاست، توفقط‌خیره‌بمان‌بـر رَه‌خود،هیچ‌مگو..! _سـارا‌یــوسفی🌱
آمدی‌جانم‌به‌قربانت،بمان‌دیگر‌نرو جان‌به‌لب‌آورده‌هِجرانَت،بمان‌دیگرنرو منتظربودم‌بیایی‌یارِ‌زیباروی‌ِمن تاگذارم‌سربه‌دامانَت،بمان‌دیگر‌نرو 🍃
چایَت را بِنوش نِگرانِ فرداها نباش از گندم‌زار من و تو مشتی کاه میماند برای بادها... _نیمایوشیج🌱
قشنگ‌ترین‌توصیف‌وفاداری‌اونجاست‌که‌میگه:🌱 «در نبودت گَــر مرا دار زدند، بر چوبهٔ دار منتظرت میمانم....!»
تَـرک‌ِمـاکردی‌بروهم‌صحبت‌اغیارباش یارِمـاچون‌نیستی‌باهرکـه‌خواهی‌یارباش! _وحشی‌بافقی🌱
سيمين‌بهبهانی یه‌جمله‌ای‌داره‌که‌خوندنش تلنگره،اونجاکه‌میگه:🌱 مبادا زندگی را دست نخورده برایِ مرگ بگذاری!
_مگه‌ادبیات‌غرور‌داره؟ +غـرور ادبیات: پیش‌ازآنــی‌که‌بخواهـی‌ازکنارت‌میروم تابدانی‌عذر‌مارا‌خواستن،کارِتـونیست!
کاش می‌شُد !آدمی،گاهی،فقط‌گاهی .. به اندازه نیاز بمیرَد،بعد بلند شود ! خاک‌هایش را بتَکاند؛اگر دلش خواست برگردد به زندگی دلش نخواست ؛بخوابد تا ابد...(: _خسروشکیبایی🌱
یه جایی تو قرآن می‌خونیم🌱 إِنِّی أَنَا رَبُّكَ✨ قشنگ خدا در گوشِت میگه: خدات مَنم، بی‌خیالِ بَقیه ...