درجهانیکـهپُـرازهمهمهیاحمقهاست،
توفقطخیرهبمانبـر رَهخود،هیچمگو..!
_سـارایــوسفی🌱
آمدیجانمبهقربانت،بماندیگرنرو
جانبهلبآوردههِجرانَت،بماندیگرنرو
منتظربودمبیایییارِزیبارویِمن
تاگذارمسربهدامانَت،بماندیگرنرو
#ارسالیِشما🍃
𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑪𝒐𝒇𝒇𝒆𝒆
آمدیجانمبهقربانت،بماندیگرنرو جانبهلبآوردههِجرانَت،بماندیگرنرو منتظربودمبیایییارِزیباروی
+آمدی؟امابروهرجاکهدلخوشبودهای
شهریارتنیستمتاجانبهقربانت کنم..(:
چایَت را بِنوش نِگرانِ فرداها نباش
از گندمزار من و تو مشتی کاه میماند برای بادها...
_نیمایوشیج🌱
قشنگترینتوصیفوفاداریاونجاستکهمیگه:🌱
«در نبودت گَــر مرا دار زدند،
بر چوبهٔ دار منتظرت میمانم....!»
تَـرکِمـاکردیبروهمصحبتاغیارباش
یارِمـاچوننیستیباهرکـهخواهییارباش!
_وحشیبافقی🌱
سيمينبهبهانی یهجملهایدارهکهخوندنش تلنگره،اونجاکهمیگه:🌱
مبادا زندگی را دست نخورده برایِ مرگ بگذاری!
_مگهادبیاتغرورداره؟
+غـرور ادبیات:
پیشازآنــیکهبخواهـیازکنارتمیروم
تابدانیعذرماراخواستن،کارِتـونیست!
کاش میشُد !آدمی،گاهی،فقطگاهی ..
به اندازه نیاز بمیرَد،بعد بلند شود !
خاکهایش را بتَکاند؛اگر دلش خواست برگردد به زندگی دلش نخواست ؛بخوابد تا ابد...(:
_خسروشکیبایی🌱
یه جایی تو قرآن میخونیم🌱
إِنِّی أَنَا رَبُّكَ✨
قشنگ خدا در گوشِت میگه:
خدات مَنم، بیخیالِ بَقیه ...