موسیقیشب.
غَمین بر وزن لَعین.
هرچقدر بد گذشت اما شروع و پایان واقعا خوبی داشت. 😭
موسیقیشب.
سی دی ماه :
" + اگه این تا بعدازظهر برف نشد بیا تف کن تو صورت من
_ بچها چرا اومدین؟ برفه میموندین خونه خب
+ اه به من دخترخانم؟
_ مگه شما اه هستین؟
+ گفتین نیوشا اینور قلبم شکست
_ نمیشه هرکسی اسمش نیوشاس اسمشو عوض کنه؟
+ بچها بدویین بیاین بریم برف بازی
_ مواظب باش لیز نخور-
* ولو شدن در برف
+ برف نشستههثنسنثن
_ خسته نباشید..
* حرف های نامفهوم در جواب و خندیدن
* خندیدن متقابل به حرف های نامفهومش
+ یه خوشگلبلا امروز داورتون بود
_ منتظرم چت جی پی تی وصل بشه ازش بپرسم اینترنتارو کی وصل میکنن "
هدایت شده از موسیقیشب.
- از ما استخوانهایی خواهد ماند که حسین را دوست دارد و روحی که دل بستهٔ اوست / 128 .
آغوشِ همیشه باز و سرپناه همیشه امن زندگیم، طنابی که هرچقدرم رفته باشم ته چاه بازم میتونم بهش چنگ بزنم، کشتی نجاتی که خیلی وقته رو عرشهش پناه گرفتم، قهرمان قصههای زندگیم، عمیقترین دلخوشی و دلتنگی من.
تولدتون مبارک آقای امام حسین (: 🤍