موسیقیشب.
لبخند *
شهید آوینی به طرز عجیبی برام عزیزه..
یک جور دیگهای باهاش ارتباط میگیرم و واقعا ✨ :)
هدایت شده از "برکه"
صاحبعزا منم که جوانان سینهچاک
وقتی زوال میهن خود را
فریاد میزنند
هورا نمیکشم
یا کف نمیزنم
زیرا ز هر طرف که فتد کشتهای به خاک
صاحبعزا منم!
-از افشین علا.
خیلی وقت بود گذرم به این خیابون نمیخورد.
یه مدرسه قرآنی ته یکی از کوچههای بن بستش هست که من بهش احساس تعلق خاطر عجیبی دارم، درحالیکه هیچوقت اونجا درس نخوندم.