هدایت شده از 𝘛𝘩𝘦 𝘱𝘪𝘦𝘥 𝘱𝘪𝘱𝘦𝘳 🇮🇷
-خدایا! در قلبِِ زندهی دریا بمیرانم، با آبِ شورِ دریا بشویانم، در اعماقِ دریا مدفونم کُن! بسیار بیش از اینها مجنونم کُن اما از عطر تلخِ دریا هرگز دورم مکن.
مُحتاجِ تواَم، خوب میدانی...
نادر ابراهیمی.
به یادِ شهدایِ ناوِ دنا.
ای عقل اگر دیوانهای، زنجیر گیسویش نگر
ای عشق اگر شوریدهای، در چشم جادویش نگر..
بارالها، پروردگارا، رحیما، کریما..
چگونه بخوانمت؟ که نگاهی کنی.
غفورا، ببخش و بیامرز هر آنچه که دیدی و شنیدی را
سمیعا، صدایمان را بشنو و از ما روی برنگردان که سخت محتاجتیم.
بصیرا، ما را که به درگاهت پناه آوردهایم ببین و از خود نَران.
علیما، نوری کوچک از سرچشمه روشنایی آگاهیات در قلبهای تاریکمان بیافروز.
حلیما، زجر انتظار را بر ما آسان گردان و به قلبهای بیقرارمان قرار عطا کن.
عزیزا، ما را به شکوه داشتنت واقف کن و ترجیح جلوس با غیر خودت را از دلهایمان دور بدار.
قهارا، رنج دنیا را در تمنای رسیدن به خودت بر ما سهل ساز و اطمینانی از جنس خودت در دلمان بیافکن.
خالقا، باریا، مصورا، رزاقا، لطیفا، علیا، کبیرا، باسطا..
ما کوچکیم و ضعیف و تو بسیار بزرگتر از آنچه میاندیشیم، آنقدر که حتی توانایی شمردن نامهایت را نداریم..
مخلصِ کلام، خودت هوایمان را داشته باش.