هدایت شده از شبهایحوّا.
بچهها، متوجه نیستید؟ دارم میگم خدای تو! حسين تو! چرا مطمئنی اون تصوری که از خداوند متعال داری، تصوری که از سیدالشهدا داری حق مطلقه؟! چرا فکر میکنی اون سیدالشهدایی که برای خودت ساختی، حقیقت حسینه؟
غمامو آوردم، از شر همه آدما به تو پناه آوردم، حواست که بهم هست؟ به جونِ پسرت کم آوردم.
همین دو قاب از فروردین ؛
چون در محفلِ درد، دل به دریا دادیم.