دستم خورد و سه ساعت و بیست و پنج دقیقه تایمرم ریسِت شد، با خودکار سرمهای نوشتم صدوپنجاهودو و صدصفحه رو ورق زدم. چهلوچهار، پنجاه، پنجاه. پنجبار جام رو عوض کردم، چهارتا کتاب مختلف برداشتم، سه بار گوشیم رو گذاشتم روی حالت پرواز و یکبار کتری رو پر از آب و به ثانیه نکشیده خالی کردم. صفربار قهوه خوردم چون دیشب تا سه صبح بیدار بودم و چندبار یه دفترچه رو برداشتم، تاریخ روش رو خوندم و دوباره گذاشتم سرجاش. تکرار میکنم و اعدادو بلند میخونم، اینجا هیچ زنجیرهای وجود نداره، من پراکنده تکرار میشم.
موسیقیشب.
دستم خورد و سه ساعت و بیست و پنج دقیقه تایمرم ریسِت شد، با خودکار سرمهای نوشتم صدوپنجاهودو و صدصفح
صبح شیش و هفت رو خط زدم، نوشتم پنج و کنارش چهلونُه. شونزده و دوازده بالاش رو دوباره خوندم. چهارصدوچهلوهفت. امیدوارم دستم بخوره و خودم ریسِت بشم.
هدایت شده از سرمهای.
بهنامِ نامی رزاق ~
روشن است که هرچه داریم از دستان مهتاب داریم، مهتابِ شبهای الفت حسین، رقیۀ سهساله، یادگار تازیانههای نینوا و سیل سیلی های کربلا..
-
⋆ بهرسم و نیت هرساله، بهیاد گیسوان سوخته دختر حسین (ع)، بهتعداد ابجد اسم بانو ۳۱۵عدد گیفتهای دخترونه تهیه میکنیم.
(پخش گیفت مصادف ۵صفر میباشد)
و اما امسال شما هم انتخاب شدۀ خانوم سهساله هستید برای اینکه در حد توان فانوسی دست بگیرید و همراه ما باشید!🌟
-
𐙚
6219 8614 5315 9054| با ضربه کپی میشود - فراموش نکنید کمکهای کوچیک شما گرون خریده میشه🪞 id: @Muhann_a [ آیتمویژه امسال قرار دادن عکس دخترکان خورشید و شهیدههای میناب میباشد و شما میتونین پس از واریز کردن مبلغ، اسم و عکس شهیده مدنظرتون رو به ما بدید تا به نیت شما روی بسته بذاریم.]