کاش بفهمیم زیبایی فقط توی چشمها و صورت اون طرف نیست!
توی نعمت های خدامون هم هست:)
اما خب دله دیگه؛ حرف گوش نمیده:/
بعضی وقتا انقدر خوبم با همه، که خودمم یادم میره حالم بده.
این "خوب بودن با همه"، شاید تنها راهیه که تونستی خودتو از تنها شدن نجات بدی..!