بچه ها ی چیزیو بهتون بگم؟
من این حرفا یا گله هایی که میکنم درواقع هیچ قصد توهین یا چیز دیگه ای ندارم
صرفا میام میگم
اینا تاریخ منن و منِ ایرانی نخوام بدونم کی باید دقیقا بدونه؟
واقعا ننگ بر من اگه خداشاهده قصد توهین داشته باشم
تاریخ کشور من با ارزش ترینه برای من و من عاشقشم
صرفا بخاطر حجمش یه موقع ها میام غر میزنم ولی بازم دوستش دارم
پس این اصلا کار جالبی نیست که یه فردی که ادعاش میشه رو تاریخش غیرت و تعصب داره بیاد پیوی من و فوش بده و هزاران الفاظ رکیک به کار ببره
گفتم که بدونید و قبل قضاوت اینو متوجه بشید
بازم اگه ذره ای احساس کردین که به تاریخمون توهین کردم که خدا اون روز رو هیچوقت نیاره
من معذرت میخوام🎀