شاید بیاید بگید باید بفهمیش تا حفظش کنی
افرین
من حتی نمیفهممش
حتی نمیفهمم که چیو نمیفهمم
حتی نمیفهمم که چیو باید بفهمم
حتی نمیفهمم دارم چه غلطی بازندگیم میکنم
بچه ها ی چیزیو بهتون بگم؟
من این حرفا یا گله هایی که میکنم درواقع هیچ قصد توهین یا چیز دیگه ای ندارم
صرفا میام میگم
اینا تاریخ منن و منِ ایرانی نخوام بدونم کی باید دقیقا بدونه؟
واقعا ننگ بر من اگه خداشاهده قصد توهین داشته باشم
تاریخ کشور من با ارزش ترینه برای من و من عاشقشم
صرفا بخاطر حجمش یه موقع ها میام غر میزنم ولی بازم دوستش دارم
پس این اصلا کار جالبی نیست که یه فردی که ادعاش میشه رو تاریخش غیرت و تعصب داره بیاد پیوی من و فوش بده و هزاران الفاظ رکیک به کار ببره
گفتم که بدونید و قبل قضاوت اینو متوجه بشید
بازم اگه ذره ای احساس کردین که به تاریخمون توهین کردم که خدا اون روز رو هیچوقت نیاره
من معذرت میخوام🎀