eitaa logo
・・・
355 دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
510 ویدیو
0 فایل
‌‌‌‌‌ https://t.me/IIblue_y https://daigo.ir/secret/41538422777 ‌‌‌‌تا وقتی دایگو بالا بیاد لینک ناشناس اینه: https://abzarek.ir/service-p/msg/4297047 @Iblue_y
مشاهده در ایتا
دانلود
help
من چرا اومدم انسانی؟
نه واقعا چرا؟
رشته انسانی : یعنی حفظ کردن نقطه ضعف : حفظ کردن
شاید بیاید بگید باید بفهمیش تا حفظش کنی افرین من حتی نمیفهممش حتی نمیفهمم که چیو نمیفهمم حتی نمیفهمم که چیو باید بفهمم حتی نمیفهمم دارم چه غلطی بازندگیم میکنم
https://eitaa.com/Judy12/1571 زن داری با گوشی چیکار میکنی😦 درخواست کمکشو دارم میشنوم😔
اینکه یکم دیگه تو این رشته بمونم راهی تیمارستان میشم
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
https://eitaa.com/Judy12/1575 این چرا شبیه نوار قلبه🤣
اصطخر؟شوخی میکنی؟
بچه ها ی چیزیو بهتون بگم؟ من این حرفا یا گله هایی که میکنم درواقع هیچ قصد توهین یا چیز دیگه ای ندارم صرفا میام میگم اینا تاریخ منن و منِ ایرانی نخوام بدونم کی باید دقیقا بدونه؟ واقعا ننگ بر من اگه خداشاهده قصد توهین داشته باشم تاریخ کشور من با ارزش ترینه برای من و من عاشقشم صرفا بخاطر حجمش یه موقع ها میام غر میزنم ولی بازم دوستش دارم پس این اصلا کار جالبی نیست که یه فردی که ادعاش میشه رو تاریخش غیرت و تعصب داره بیاد پیوی من و فوش بده و هزاران الفاظ رکیک به کار ببره گفتم که بدونید و قبل قضاوت اینو متوجه بشید بازم اگه ذره ای احساس کردین که به تاریخمون توهین کردم که خدا اون روز رو هیچوقت نیاره من معذرت میخوام🎀