eitaa logo
آبی ترین ستاره‌یِ من ؛
79 دنبال‌کننده
42 عکس
5 ویدیو
0 فایل
| شب‌بود و ستاره‌بود و من‌بودم و ماه شب‌ماند و ستاره‌رفت و من‌ماندم و راه |
مشاهده در ایتا
دانلود
چه کسی فکر میکرد پایان فرا برسد؟ البته شاید بهتر است بگویم چه کسی فکر میکرد پایان "اینگونه" فرا برسد؟ چه کسی فکر میکرد آخرین دیدارمان ، این‌گونه به سرانجام برسد؟ کاش آن روزهای بارانی ، یادآور بودند که تکرار در کار نیست . همیشه با فکرِ داشتنِ زمان در آینده ، زمانِ حال را فراموش کرده‌ام . منتظرِ خداحافظیِ آخرین روز بوده‌ام ؛ اما به سلام هایِ زودگذر بی اعتنایی می‌کردم . گذشته تر را دوست داشتم ، و از حالِ آن روز ها بی‌زار بودم . به فکر گذشته‌ها ، حال را از دست دادم . خیلی دیر شده است برای به خود برگشتن ، حتی اگر به خودم برگردم ، آن روزها برنمی‌گردند . آن روزها و آن آدم‌ها ، آن مکان‌ها و آن خاطره‌ها ، آن عطر ها و آن تصویرها... چرا انسان در روزهایِ زیبایِ زندگی‌اش ، که دیگر تکرار نمی‌شوند ، مُدام دنبال روز های زیباتر است؟ ؛)
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلاام امیدوارم روز خوبی رو گذرونده باشین و باقی‌ش زیباتر باشه؛) میخواستم بگم که ، اگر موندن اینجا براتون وقت تلف کردنه ، ناراحت نمیشم اگه برید.و واقعا اگر اجباری اینجا هستین و دلی اینجا رو دوست ندارین و سین نمیزنین ، برید ، ممنونم؛)✨
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
‌در شب تیره‌ی خود چشم به ماهی دارم جز تماشای تو از دور چه راهی دارم؟
[ و خدایی که در این نزدیکی است، لای این شب بوها پای آن کاج بلند روی آگاهی آب روی قانون گیاه ]
/ دیوار سالخورده‌ی زندانم و دریغ قسمت نشد که پنجره‌ها را تنم کنم /
« به گیتی جز علی یارم نباشد دل و جانم به غیر از او نباشد اگر هستم مسلمان راستین من دل اندر عشق حیدر وا نباشد »
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا