تصاویری کمتر دیدهشده از عملیات طبس
🔹عملیات طبس، طی روزهای ۴ و ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ انجام گرفت.
🔹پس از آنکه نیروهای آمریکایی در سفارتخانه آمریکا به اتهام جاسوسی دستگیر شدند، آمریکا از هر فرصتی برای آزادی آنها استفاده میکرد تا اینکه به این بهانه عملیات طبس را طراحی کرد.
🔹۹۵ نیروی کماندوی آموزشدیده با تجهیزات نظامی بسیار قوی در پنجم اردیبهشت سال ۵۹ همراه ۱۴ بالگرد و هواپیما در صحرای طبس فرود آمدند که به ناگاه طوفانی از شن به هوا خاست و دید خلبانان را به حدی ضعیف کرد که ۲ بالگرد با یکدیگر برخورد کردند و آتشی مهیب در صحرای طبس برپا شد.
پ.ن:
وقتی شن ها مامور خدا میشوند...👆💥💥💥
ملتی که خدا دارد، پشتوانه محکم دارد.
@AkhbareFori
📣 سریال «پوست شیر»
♦️مشخصات اثر:
کارگردان: جمشید محمودی
محصول: ایران
سال انتشار: 1401
ژانر: درام
🔹خلاصه ی داستان:
«نعیم» پس از ۱۵ سال از زندان آزاد میشود و به دیدار دخترش میرود. دختر او در جریان سفر به شمال ربوده میشود و نعیم که از تلاش پلیس خشنود نیست، مجبور میشود که به همراه دوستانش «رضا» و «صدرا» ، عاملان ربوده شدن دخترش را پیدا کند.
@StrategicArt_ir
👇👇👇👇👇👇👇
🚦#پوست_شیر
✍ #محسن_دنیوی
🔻اگر حاکمیت مرتبط با بخش فرهنگ و هنر کشور نسبت به این عرصه و آثار و تولیدات و رویدادهای آن حساسیت و مسئولیت کافی میداشت، باید برای آسیبهایی که به ذهن و روح ملت ایران به خاطر ساخت برخی تولیدات تصویری نمایشی زده میشود از نویسنده و کارگردان و عوامل سازنده و بازیگران و مخصوصاً پلتفرمهایی که با این سریالها خود را بالا کشیدند، شکایت می کرد و آنها را به دادگاه میکشید و پوستشان را حتی اگر پوست شیر بود، میکند!
پوستی که به خاطر مافیای قدرت و ثروتی که پشت سر آنهاست، حسابی کلفت شده است و نه تنها در قالب اشتراک و ترافیک مصرفی در حال چاپیدن جیب ملت هستند، بلکه روح و ذهن ایرانیان را مورد سختترین حملات قرار میدهند.
🔻سریال روانپریش «پوست شیر» بالاخره این هفته تمام شد.
برای اختتامیه آن مردم را به پردیسهای سینمایی لوتوس مال، کورش، ایران مال، گالریا، هروی سنتر و سینما قدس کشاندند و با جشن و هورا به همراه برندنیگ این مجتمعهای متصل به همان شبکه مافیایی، قسمت پایانی سریال را اکران کردند!
دردناک است وقتی بخشی از هموطنانت را ببینی که بابت #آسیبی که به روح و #روان شان زده شده، پول میدهند و برای عوامل این آسیبها دست و جیغ و هورا میکشند.
🔻البته پیش از این، مسیر آسیب زدن به روح و روان ملت توسط پلتفرمهای فیلیمو و نماوا با آثاری مانند زخم کاری و قورباغه باز شده بود.
صاحبان #نماوا باید بابت سریال بیمار «قورباغه» که توسط هومن سیدی ساخته شد و نوید محمدزاده در آن بازی کرد همان زمان باید محاکمه میشدند.
هومن سیدی، کارگردانی است که اغلب آثارش فقط یک کارکرد دارد و آن هم بیرون ریختن غلیانات یک ذهن بیمار که جهان بیرون را به لجن میکشد!
فقط به عنوان نمونه، سکانس قتل خواهر توسط برادر نوجوان در فیلم مغزهای کوچک زنگزده ساخته هومن سیدی را مرور کنید تا تایید کنید که فقط یک بیمار میتواند این بازی را از یک نوجوان بگیرد که در قالب نقش قاتل، خواهر جوانش را خفه کند درحالی که برادر بزرگترش که دستور قتل را به برادر کوچکتر داده، این صحنه را می بیند و املت و پیازش را با آرامش میخورد.
🔻#فیلیموی جناب شکوری مقدم که صاحب اپارت هم هستند و بزرگترین آژانس تبلیغات آنلاین کشور را در اختیار دارند، هم باید پیش از این بابت ساخت و پخش سریال وحشیِ «زخم کاری» محاکمه میشد.
ایشان در مصاحبهای گفته بودند که یا ما باید در فیلیمو محتوا تولید کنیم یا رسانههایی در منهتن!
باید گفت که جناب شکوری مقدم، ایکاش شما و محمدحسین مهدویان که زخم کاری را ساخت و به خورد ملت داد، آشغالهایی در قالب محتوا مانند سریال زخم کاری را نسازید و روح و ذهن ایرانیان را زخم کاری نزنید، چون اثر این گونه آثار ایرانی به مراتب بیشتر از نسخه آمریکایی است! ❗️❗️❗️
🔻اما دو نکته پایانی:
اول؛ #مسئولین فرهنگی و هنری کشور به ویژه آقای اسماعیلی به عنوان وزیر ارشاد، آقای خسروپناه به عنوان دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، آقای قمی به عنوان مسئول سازمان تبلیغات و دیگر مسئولین نهادهای فرهنگی، مسئول مستقیم این آسیبهای جبرانناپذیر هستند.☝️
در زمان پخش سریال زخم کاری بارها درباره این سریال نوشتم و مطالبم را هم برخی از نزدیکان این آقایانی که نام بردم میدیدند اما دریغ از هیچ حرکت و اقدامی...
🔻دوم؛ چنین آثاری با این سطح از ترویج #خشونت و #توحش که با هزینه بالا و باکیفیت بالایی به لحاظ ساخت و بازیگری، تدوین و ...تولید میشوند، فارغ از اینکه چه آثاری بر روی امروز جامعه ایرانی دارند، فردای ایران و آینده آن را بیشتر تهدید میکنند!
همین پوست شیر را ببیند. عاری از هرگونه محتوایی است. کل سریال یک خط است و آن هم اینکه یک فرد #روانی بابت حسادت، از یک فرد دیگر به سختترین شکل ممکن یعنی دزدیدن فرزند و تجاوز گروهی و بعد هم قتل انتقام میگیرد!
سه فصل فقط این یک خط را نویسنده و کارگردان با جزییات بسیار و به شکلی بسیار #دردناک و ذرهذره به ذهن مخاطب تزریق کردند و او را #شکنجه کردند!
🔻دو سریال دیگر هم وضعیت قصه بهتری ندارند و به همین میزان پوچ و خاص هستند و اصلا اشاره به یک پدیده فراگیر #اجتماعی ندارند. یعنی محتوایی یک خطی درباره وقایعی بسیار خاص که شاید تنها چند مورد در سال اتفاق بیفتد اما در معرض دید عموم جامعه قرار میگیرد!
حتی اگر چنین مواردی، نمونه مشابه در دنیای واقعی داشته باشد، باید پنهان شود و اصلا به آنها پرداخته نشود، نه اینکه اینگونه با آب و تاب و جشن افتتاحیه و اختتامیه در کشور منتشر شود!
#ادامه_دارد
@savaderesanei
🚦 #پوست_شیر
✍ محسن دهنوی
#بخش_دوم:
اینگونه آثار باعث #تضعیف اراده جمعی برای تجربه موفقیت و پیشرفت و رشد میشود.
ما حواسمان نیست که چگونه با تجربه این سطح از #ناامیدی، درد و رنج، خشونت و توحش و ...چطور به اراده و روحیه فردی و جمعی مان #آسیب میزنیم و این آسیب مانع از ایجاد تغییر و حرکت مثبت و پیشرفت در زندگی فردی و جمعی میشود.
ما فقط #جیب عدهای را در قالب پلتفرم فیلمنت و فیلیمو و نماوا و ...پر میکنیم و بازیگر و کارگردان پولشان را میبرند و آنکه آسیب میبیند و چیزی را از دست میدهد که به سختی قابل جبران است، ایران و ایرانی است! ❗️❗️❗️
🔻کشور ما در شرایطی است که به شدت به تجربههای کوچک موفق نیاز دارد تا ارادهش را تقویت کند.
ما سالهاست تحت #سختترین فشارهای دشمنان خارجی و دزدی و ارتشا و کارشکنی برخی از همراهان همان دشمنان خارجی در داخل هستیم. ما در شرایطی هستیم که بیشتر از همه چیز به #امید نیاز داریم، امید به تغییر و امید به آینده...
ملتی که اینگونه در طول چند دهه تحت #فشار_بیسابقه بوده است نیاز به روحیه مثبت و انگیزه بخشی برای مقاومت و حرکت و تغییر دارد، نه اینکه توسط آثاری مانند پوست شیر لگد بیشتری بخورد و دوباره رنج و درد بکشد...
☝️☝️☝️☝️
لوکیشن سریال قورباغه، شهرک اکباتان بود و محل قتل آرمان علیوردی هم همان اکباتان!
مسئولان فرهنگی محترم کشور، وقتی امکان و اجازه #ساخت و انتشار اینگونه آثار تصویری را میدهیم، از نحوه زد و خوردهای وحشیانه نوجوانان در خیابان و قتلهای عجیب در حوادثی مثل حوادث مهرماه ۱۴۰۱، بعداً تعجب نکنید!
البته نمیدانم اصلاً #مسئولین فرهنگ و هنر کشور این چنین متنهایی را میخوانند و یا اصلاً این سریالها را هیچوقت خودشان و خانوادهشان دیدهاند؟!! ⁉️
@savaderesanei
سالها پیش درختی نازکتر قطع شد و از آن زمان درخت بزرگ آن را «نگه میدارد و تغذیه میکند».
در بهار با هم "بیدار می شوند" و در زمستان "به خواب زمستانی می روند".
ریشه که محکم باشد، نجاتبخش میشوی
@jahesh_1402
@bode4om
🔹بردهداری جنسی در غرب بگونهای ترسیم شده تا زنان به اسم آزادی خود تن به بردگی بدهند!
#بیداری_ملت
@bode4om
11.15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏡 زیستشهرنوینمولّد 🏡
✅ #ایران_مال
✅ آسیبشناسی نظام توزیع متناسب با نظام سرمایهداری
این نظام توزیع قطعاً هیچ ارتباطی با #جامعه مطلوبی که آئین اسلام ما رو به سمت اون رهنمون میکنه، نداره...
✅ بازارهای قدیم ما که در کنار حوزه علمیه و مسجد جامع شهر ساخته میشد کجا و این معابد نظام سرمایهداری کجا؟
🔴حتما مشاهده کنید🔴
🏡زیست شهر نوین مولد، انقلابی در معماری، شهرسازی و سبک زندگی🏡
@zistshahr
@bode4om
♨️ طرح شیطان!
👈 اگر در طرح الهی نباشی، قطعا در طرح شیطانی و اگر در طرح شیطانی، قطعا در طرح الهی نیستی!
#تحلیل
🔹 طرح شیطان چیست؟ نتیجه چند هزار سال تلاش شیطان در چه چیزی خلاصه شده؟ این طرح چگونه در عالم خارج تبلور یافته؟
🔸 تحقیقاً می توان گفت که تمام تلاش و تجربه ابلیس و طرح #شیاطین انسی خلاصه شده است در یک سند مکتوب به نام «سند 2030» و البته اگر کسی تصور کند که این طرح، یک طرح تک بُعدی و یک جانبه است خود را فریفته!
#سند 2030 یک سند ذوابعاد است، ناظر به تمام شئون زندگی بشری، برای تغییر سبک زندگی به «سبک زندگی غیردینی»!
💢 رهبری فرمودند که هنگامی که دشمنان با برنامه برای حجاب وارد میدان شدند، ما هم باید برنامه داشته باشیم!
🔹 اما مگر میشود برنامهای برای خنثیسازی برنامه دشمن تهیه کرد، اما ندانست که اساساً دشمن چه برنامهای دارد؟
مگر میشود بدون تسلط بر طرح و برنامه دشمن، سخن از برنامه متقابل گفت؟
🔸 مگر میشود بدون تسلط بر #سند2030 ، مدعی تسلط بر طرح و برنامه دشمن شد؟ مگر میشود بدون خواندن، ترجمه کردن، تحلیل کردن و آسیب شناسی اسناد اجرایی ذیل سند 2030، مدعی تسلط بر سند 2030 شد؟
👈 اینها مقدمه «برنامهسازی» برای «خنثیسازی» برنامه دشمن است! اینها «الفبای دشمنشناسی» است!
🔹 درک نکردن اهداف مندرج در سند 2030، عاقبتی جز افتادن در دام همان اهداف ندارد. کسی که با چشمان بسته به جنگ دشمن میرود، عاقبتی جز هلاکت ندارد.
🔸 دقیقا همان عاقبتی که طراحان طرح جدید عفاف و حجاب به آن دچارند! با نام «عفاف و حجاب» طرحی را ارائه داده اند که بسترساز اهداف سند 2030 است.
💢 یکی از اهداف نهایی سند 2030 ایجاد «سیستم اعتبار اجتماعی» به جهت ایجاد «محرومیت اجتماعی» در تخطی از «هنجارهای بینالمللی» است.
🔹 این سیستم نیز بر بستر «اینترنت پر سرعت» و «پول ملی دیجیتال» پایهگذاری میشود که الحمدالله هر دو بستر به سرعت در کشور ما در حال عملیاتی شدن است.
🔸 مَخلَص كلام طرح جدید عفاف و حجاب، دقیقا ایجاد همین سیستم اعتبار اجتماعی است، با این تفاوت که فعلاً به جای «هنجار بینالمللی» مفهومی مانند «حجاب» را گذاشته تا فعلا مقاومت مذهبیون را بشکنند!
👈 نتیجه قطعا بهبود فرهنگ عفاف و حجاب نخواهد بود، بلکه نتیجه، پیادهسازی یک «طرح شیطانی» است.
🔹 با اجرایی شدن سیستم اعتبار اجتماعی و وابسته شدن سیستم بانکداری از طریق اجرای پروژه #رمزریال به خارج از کشور، دیگر اراده مسئولین ما در محدوده مصادیق «تخلف» موثر نیست، زیرا سرپیچی از هنجارهای بینالمللی به معنی اختلال در سیستم بانکداری است.
🔸 نتیجه مشخص است! وابستگی مطلق!
@dadshahr_iranian