من فهمیدم که آدم هایی که در کتابفروشی ها هستند،دنبال "کتاب"نیستند.هرکدام ذهنیت،شخصیت و زندگی های متفاوتی دارند.کسی دنبال کتابیست که در آن روش شاد زندگی کردن را یاد بگیرد.کس دیگری،دنبال کتاب های فانتزی میگردد تا شاید چند دقیقه ای ذهنش در دنیایی از خیالات غرق شود.آدم ها متفاوتند.بنابراین،کتاب فروشی ها مثل یک جامعه ی کوچک عمل میکنند.
امروز رفتم بیرون یه دختربچه ای با مادربزرگش اومده بود بیرون،خیلی ناز بودن😭