هدایت شده از میم شیعه | ShiaMeme
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و اما جنگ.
به یاد امام شهید... @shiameme🥀 | #ارسالی
ایشون که انقدر خوب بودن، پس امام زمان که سیزه، جانم و عزیز ترین کسام فداشون بشن؛ چقدر هحهایی و سنگکوب کننده هستن.❤️🔥
خدایا تو را به صدیقه ی شهیده سلام الله علیها قسمت میدم، ما هم بتونیم در حضور حضرت مهدی روحی و ارواح من سواه فداه زندگی کنیم و ظهور را ببینیم.
بخاطر اشک هایی که بر آن جسمِ بی کفنِ در زیر آفتاب💔 ریختیم، حداقل یک لحظه در هنگامِ ظهور نفس بکشیم.
هدایت شده از حامد کاشانی
32.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خب الحمدالله که از فحش هایی که از خالش یاد گرفته ترقی پیدا کرده و فحش های مودبانه میده.
بسم الله
از چهلمین روز جنگ چه میتوانم بنویسم؟
چهلمِ سیدِ شهید را بخواهم باز کنم که اصلا نمیشود.
حالِ روحیَم آنقدر بد است که نمیتوانم چیزی بنویسم.
آتش بس و مذاکره ی سگی.
یاد آن جمله ی کمال در ماجرای نیمروز میافتم که میگفت: جنگ نعمت بود، تو نمیفهمی!
تنها همین را باید بگویم، که یا مولا حضرت مهدی روحی و ارواح من سواه فداه خودتون ظهور کنید و تمام بشود این غصه ما.
بیستم فروردینِ هزار و چهارصد و پنج
چهلمین روزِ جنگ
#روز_نوشت
#جنگ_نوشت
#و_اما_جنگ.