eitaa logo
و اما جنگ.
35 دنبال‌کننده
30 عکس
8 ویدیو
0 فایل
قطعا سننتصر.
مشاهده در ایتا
دانلود
و اما جنگ.
الان اینطوری ام پس روزنوشت نمیخوام بنویسم.
و اما جنگ.
به یاد امام شهید... @shiameme🥀 | #ارسالی
ایشون که انقدر خوب بودن، پس امام زمان که سیزه، جانم و عزیز ترین کسام فداشون بشن؛ چقدر هحهایی و سنگکوب کننده هستن.❤️‍🔥 خدایا تو را به صدیقه ی شهیده سلام الله علیها قسمت میدم، ما هم بتونیم در حضور حضرت مهدی روحی و ارواح من سواه فداه زندگی کنیم و ظهور را ببینیم.
بخاطر اشک هایی که بر آن جسمِ بی کفنِ در زیر آفتاب💔 ریختیم، حداقل یک لحظه در هنگامِ ظهور نفس بکشیم.
هدایت شده از حامد کاشانی
32.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▪️ توسّل شب جمعه | داغی که سرد نمی‌شود ⚠️ لطفاً با حال معنوی مناسب ببینید. تلگرام | ایتا | بله | روبیکا | آپارات | سایت | صفحه یوتیوب
فحش جدید علی: کوتیک و پلّو. کوچیک و پر رو.
خب الحمدالله که از فحش هایی که از خالش یاد گرفته ترقی پیدا کرده و فحش های مودبانه میده.
صبر چگونه می‌کنی بر این همه جفا علی بغض چگونه میخوری یاد بده به ما علی
بسم الله از چهلمین روز جنگ چه میتوانم بنویسم؟ چهلمِ سیدِ شهید را بخواهم باز کنم که اصلا نمیشود. حالِ روحیَم آنقدر بد است که نمیتوانم چیزی بنویسم. آتش بس و مذاکره ی سگی. یاد آن جمله ی کمال در ماجرای نیمروز می‌افتم که می‌گفت: جنگ نعمت بود، تو نمی‌فهمی! تنها همین را باید بگویم، که یا مولا حضرت مهدی روحی و ارواح من سواه فداه خودتون ظهور کنید و تمام بشود این غصه ما. بیستم فروردینِ هزار و چهارصد و پنج چهلمین روزِ جنگ .