Ρόζι του Απόλλωνα
࿙࿚࿙࿚࿙࿚୨⃛🌞୧⃛࿙࿚࿙࿚࿙࿚ درودی به گرمای پرتوهای خورشید به کلاغای عزیزم!! کابین هفت رو گو
من دلم میخواد عضو کمپ شم ولی فکر نکنم بتونم زیاد فعالیت داشته باشم چیکار کنم((
ൃ꯭ᩛ🏹𑀂ַ᷎᷈᷁݃ัֵֹ֨
خبببب تا جایی که یادمه اکثر فعالیت ها رو حتی برای شرکت توش امتیاز گذاشته بودم ولی اشکالی نداره به هرحال قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود😭
بازم خوشحال میشم بیای کمپ :>
Ρόζι του Απόλλωνα
࿙࿚࿙࿚࿙࿚୨⃛🌞୧⃛࿙࿚࿙࿚࿙࿚ درودی به گرمای پرتوهای خورشید به کلاغای عزیزم!! کابین هفت رو گو
شرایط عضو شدن به کمپ چی_؟
و اینکه همون گپیه که لینک دادی یا چیز دیگه_؟
_یهبدبختدیونیسوسزاده
ൃ꯭ᩛ🏹𑀂ַ᷎᷈᷁݃ัֵֹ֨
من بهت لینک دا_؟ به هرحال یه گپ جدیده با همون کانال که صرفا برای بورد امتیازات و اینا
شرط ش هم نیمه ایزد بودن یا هر ویژگی ای که باعث میشه مرز کمپ قبولت کنه ست =]