ما در هیچ حال، قلبهایمان خالی از غم نخواهد شد. چرا که غم، ودیعهای است طبیعی که ما را پاک نگه میدارد. انسانهای بیاندوه، به معنای متعالی کلمه، هرگز «انسان» نبودهاند و نخواهند بود. از این صافی انسانساز نترس...!
نادر ابراهیمی
@Cactusms
- تو فیلمِ "کفشهایم کو" رضا کیانیان آلزایمر داره، یه جا زنش ازش میپرسه منو میشناسی؟
میگه: نه فقط یادمه خیلی دوسِت داشتم.
یکی باشه اینجوری باشه!
@Cactusms