همیشه خوب باش
بزار خودت قبول داشته باشی خوبی نه دیگران
حداقل خودت راضی هستی از چیزی که بوده دیگه برات مهم نیست فلان شخص چی گفت چون تو درست بودی درست حرف زدیم درست راه رفتی درست فکر کردی درست خوردی بزار بگن اون ها تو لحظه های تو زندگی نکردن
این هارو همه ما میدانیم و دوست نداریم که دیگران بگن خیلی ها ضربه خوردیم اما نکته ای که هست ما هم نباید بگیم یاد بگیریم
وقتی خواستیم بگیم فلانی چقدر زیاد آرایش میکنه یا فلانی چقدر انرژی منفی داره چقدر ناراحته یا هر چیز دیگه ای
اون لحظه اگر این رو به خودتون بگید که من تو لحظه های اون شخص زندگی نکردم همه چیز درست میشود
شاید کسی که خیلی آرایش میکند شاید درست نباشد اما ما حق قضاوت نداریم شاید کسی یا کسانی که دوستشان داشته به آن شخص گفته باشند که چقدر زشتی یا چقدر دماغت بزرگ باشد
یا کسی که ناراحت هست به یاد کسی هست یا کسی کنارش نیست یا....منتظر کسی هست که آن را خوشحال کند شما میتوانید یکی از افرادی باشید که همیشه کنارش هستید و خوشحالش میکنید
『ڪاکٺوس🌵』
دوستتدارمیعالمـــه انــــــدازهیقابلمــــــه😜🤣🧿
😂😍💚🌱منم دوست دارم 🤣🚶♀
هدایت شده از ◦•●◉✿جنگل رویاها✿◉●•◦
تا حالا دقت کردین که
پیتزا......😃
خودش گرده
توی یه قاب مربعی
و ما مثلثی میخورمیش🍕
@jangalRoyaha