یه معذرت خواهی به تمام کسایی که، بهشون اهمیت دادیم، با جون و دل براشون وقت گذاشتیم، پای حرفا و دردودلاشون نشستیم، دروغاشونو دیدیم وفهمیدیم اما به روشون نیاوردیم، بداخلاقیاشونو تحمل کردیم، با نبودناشون نه تو شادی نه توغم ساختیم، اما ذره ای لایقش نبودن بدهکاریم!و فک کردن چون دوسشون داریم و تحملمون بالاس احساس نمیکنیم؛درک نکردن آدم تا يه جايي پيگيرعه، بعدش ميتونه به بدترين شكل ممکن بيخيال بشه، یجوری که اصلا انگار از اولم برامون مهم نبوده!
🌵@CactusmEm 🌵
من عاشق اینم که تنها باشم
ولی از اینکه احساس تنهایی کنم متنفرم
این دوتا باهم خیلی فرق دارن!
🌵@CactusmEm🌵
تو,
-سلام مجدد دینا ام گفتم شاید اون لینکه باز نکنه این رو بزن و بیا تو چنلم @cofearameshh
سلاااااااام خوبی قشنگ جان
میشه تبلیغ چنل ام رو بکنی انگیزشی هست
خودتم پاشو بیا
منتظرم
دینا ام
https://eitaa.com/joinchat/3394568309C2649df54db
من,
+بریم پیششون:)
تو,
-سلام پیامامون رو کجا میزاری؟
سرچ میزنم سی سال پیش چه اتفاقی افتاد
#رفته_از_خویش
من,
+همینجا😂
تو,
-چند دقتیه ب درد بدی دچار شدم از اسمم متنفرم
میخوام عوضش کنم
تو نظرت راجب اسم دینا چیه؟
عوضش کنم بزارم جانا
اخه یه هفته ایی ک ب دنیا اومدم اسمم جانا بود
من,
+همه اسما قشنگن و صد البته خاص
فقط توی یه سنی همه ما دس خوش تغییرات میشیم.
ولی میدونی شاید بخاطر تلفظ اسمت از زبون کسی اینجوی شدی
سعی کن جای اسمت خاطراتتو عوض کنی:)
تو,
-دوست دارم مهدیم❤️💋
من,
+نمیدونم کی هستی ولی ب مولا کچلم کردی بس همه جا گفتی
عام در ضمن میم تهشو نزار تشکر🤝
『ڪاکٺوس🌵』
تو, -سلام مجدد دینا ام گفتم شاید اون لینکه باز نکنه این رو بزن و بیا تو چنلم @cofearameshh سلااااا
تو,
- واحای یه لحظه فکر کردم منم 😒 #مدیر.diary
من,
+😂خودتم نمیدونی کجا پی ام میدی مگه!؟
تو,
-اگه سیب نمیخورد سر نیوتن الان ما تو فضا معلق بودیم؟😐💔
من,
+😂قطعا همینطوره
نیوتون کاشف جاذبه بود با یه سیب؟حیح
کاش خربزه میخور تو سرش همه ما از چندین بخش عظیم علوم تجربی خلاص میشدیم🤦🏿♂