من عاشق اینم که تنها باشم
ولی از اینکه احساس تنهایی کنم متنفرم
این دوتا باهم خیلی فرق دارن!
🌵@CactusmEm🌵
تو,
-سلام مجدد دینا ام گفتم شاید اون لینکه باز نکنه این رو بزن و بیا تو چنلم @cofearameshh
سلاااااااام خوبی قشنگ جان
میشه تبلیغ چنل ام رو بکنی انگیزشی هست
خودتم پاشو بیا
منتظرم
دینا ام
https://eitaa.com/joinchat/3394568309C2649df54db
من,
+بریم پیششون:)
تو,
-سلام پیامامون رو کجا میزاری؟
سرچ میزنم سی سال پیش چه اتفاقی افتاد
#رفته_از_خویش
من,
+همینجا😂
تو,
-چند دقتیه ب درد بدی دچار شدم از اسمم متنفرم
میخوام عوضش کنم
تو نظرت راجب اسم دینا چیه؟
عوضش کنم بزارم جانا
اخه یه هفته ایی ک ب دنیا اومدم اسمم جانا بود
من,
+همه اسما قشنگن و صد البته خاص
فقط توی یه سنی همه ما دس خوش تغییرات میشیم.
ولی میدونی شاید بخاطر تلفظ اسمت از زبون کسی اینجوی شدی
سعی کن جای اسمت خاطراتتو عوض کنی:)
تو,
-دوست دارم مهدیم❤️💋
من,
+نمیدونم کی هستی ولی ب مولا کچلم کردی بس همه جا گفتی
عام در ضمن میم تهشو نزار تشکر🤝
『ڪاکٺوس🌵』
تو, -سلام مجدد دینا ام گفتم شاید اون لینکه باز نکنه این رو بزن و بیا تو چنلم @cofearameshh سلااااا
تو,
- واحای یه لحظه فکر کردم منم 😒 #مدیر.diary
من,
+😂خودتم نمیدونی کجا پی ام میدی مگه!؟
تو,
-اگه سیب نمیخورد سر نیوتن الان ما تو فضا معلق بودیم؟😐💔
من,
+😂قطعا همینطوره
نیوتون کاشف جاذبه بود با یه سیب؟حیح
کاش خربزه میخور تو سرش همه ما از چندین بخش عظیم علوم تجربی خلاص میشدیم🤦🏿♂
تو,
-اون یابویی که گفته ( دوست دارم مهدیم ) مگه خودش ناموس ندارههههه هاااااااااااا😐
نیمیخااام خو چراااا میم مالکیت ته اسمت گذاشته 😐
چسافت آخشال 🚶
بره ...ببوسه واسه چی ایموجی بوس گذاشته
اصن آتیشش میزنمممم
من,
+ماعی🤦🏿♂🤣اروم باش 🙂