eitaa logo
『ڪاکٺوس🌵』
305 دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
427 ویدیو
8 فایل
♡عاشق ࢪا ڪہ بࢪ عڪس ڪنے مے شود “ قشا؏ ” دهخدا ࢪا مے شناسے؟ لغٺ نامہ اش ࢪا ڪہ باز ڪࢪدم نوشٺہ بود قشا؏ دࢪدے ڪہ آدم از دࢪمان آن مایوس مےشود.♡
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از هیچ
*از بزرگواران دولت ایران''\
تو, -سلام مجدد دینا ام گفتم شاید اون لینکه باز نکنه این رو بزن و بیا تو چنلم @cofearameshh سلاااااااام خوبی قشنگ جان  میشه تبلیغ چنل ام رو بکنی انگیزشی هست  خودتم پاشو بیا  منتظرم  دینا ام  https://eitaa.com/joinchat/3394568309C2649df54db من, +بریم پیششون:)
تو, -سلام پیامامون رو کجا میزاری؟  سرچ میزنم سی سال پیش چه اتفاقی افتاد  من, +همینجا😂
تو, -چند دقتیه ب درد بدی دچار شدم از اسمم متنفرم  میخوام عوضش کنم  تو نظرت راجب اسم دینا چیه؟  عوضش کنم بزارم جانا  اخه یه هفته ایی ک ب دنیا اومدم اسمم جانا بود من, +همه اسما قشنگن و صد البته خاص فقط توی یه سنی همه ما دس خوش تغییرات میشیم. ولی میدونی شاید بخاطر تلفظ اسمت از زبون کسی اینجوی شدی سعی کن جای اسمت خاطراتتو عوض کنی:)
تو, -دوست دارم مهدیم❤️💋 من, +نمیدونم کی هستی ولی ب مولا کچلم کردی بس همه جا گفتی عام در ضمن میم تهشو نزار تشکر🤝
『ڪاکٺوس🌵』
تو, -سلام مجدد دینا ام گفتم شاید اون لینکه باز نکنه این رو بزن و بیا تو چنلم @cofearameshh سلااااا
تو, - واحای یه لحظه فکر کردم منم 😒 .diary  من, +😂خودتم نمیدونی کجا پی ام میدی مگه!؟
تو, -اگه سیب نمیخورد سر نیوتن الان ما تو فضا معلق بودیم؟😐💔 من, +😂قطعا همینطوره نیوتون کاشف جاذبه بود با یه سیب؟حیح کاش خربزه میخور تو سرش همه ما از چندین بخش عظیم علوم تجربی خلاص میشدیم🤦🏿‍♂
تو, -اون یابویی که گفته ( دوست دارم مهدیم ) مگه خودش ناموس ندارههههه هاااااااااااا😐 نیمیخااام خو چراااا میم مالکیت ته اسمت گذاشته 😐 چسافت آخشال 🚶 بره ...ببوسه واسه چی ایموجی بوس گذاشته  اصن آتیشش میزنمممم من, +ماعی🤦🏿‍♂🤣اروم باش 🙂
تو, https://eitaa.com/CactusmEm/15965 ای روزگار -  من, 🤦🏿‍♂🤣+
تو, https://eitaa.com/CactusmEm/15967 ای روزگار نازنین  -چرا نصف پیاممو نزاشتی😐🍄 من, +سانسور بود😂