『ڪاکٺوس🌵』
⛓♥️ 🌵@CactusmEm 🌵
👀🌸قرار" من باش
تا در "مدار" تو باشم
چه قرارو مداری بهتر از این..؟♥️
🌵@CactusmEm 🌵
『ڪاکٺوس🌵』
⛓♥️ 🌵@CactusmEm 🌵
👀🌸قرار" من باش
تا در "مدار" تو باشم
چه قرارو مداری بهتر از این..؟♥️
🌵@CactusmEm 🌵
『ڪاکٺوس🌵』
✨🚶🏿♂️ 🌵@CactusmEm 🌵
🎐 هـر کسـی را
بـهر کـاری ساخـتند؛
کـار مـن،
دیـوانـهی او بـودن اسـت..♥️
🌵@CactusmEm 🌵
『ڪاکٺوس🌵』
✨♥️ 🌵@CactusmEm 🌵
تنها کسی که تحمل قهر و . .
ناراحتیشو ندارم تویی 🦋💜•
🌵@CactusmEm 🌵
Sᴇɴɪ ᴄᴀɴıᴍᴅᴀɴ ᴅᴀʜᴀ
ғᴀᴢʟᴀ sᴇᴠɪʏᴏʀᴜᴍ
بیشتر از جونم دوستت دارم ♾🤍•
🌵@CactusmEm 🌵
یه آدمایی مثل من وقتی نگرانشون میشید خوشحال نمیشن!
حالشون بدتر از شما بد میشه...
خودخوری میکنن ...
خودشونو مقصر حال بد شما میدونن!
و لحظه به لحظه اش میگن کاش واستون مهم نبودم!
یه سری ها رو فقط ، مهم بودن واسه شما ها تو این دنیا نگه داشته...
فقط واسه اینکه حالتون بد تر از این نشه حال بد دنیا رو تحمل میکنن!
نگرانی خوبه ولی تا وقتی که کار از کار نگذشته ، دل از دنیا نبریده از عشق و زندگی و هدف ناامید نشده!
بعد از اون فقط حس بد میگیره آدم از مهم بودنش!
تا دیر نشده نگران بشید نه وقتی کار از کار گذشته ...
🌵@CactusmEm 🌵
باید ازت معذرت بخوام که من تنها کسی بودم که به حرفات گوش میدادم،در واقع من کسی بودم که بهت اهمیت میدادم، من کسی بودم که حتی وقتی همه بهم میگفتن برو ، پات وایسادم .من کسی بودم که تورو با تموم وجودم دوسداشتم حتی وقتی تو هر دلیلی بهم دادی که دوستت نداشته باشم . من تنها کسی بودم که وقتی هیچکس پیشت نموندم،موندم! اما ازت معذرت میخوام که تو لیاقت همه ی وجودمو نداشتی!
🌵@CactusmEm 🌵