هدایت شده از ‹نـارنــگیمـن›
كاش صبح پاشين ببينين کلی پیام از كسي كه دوسش دارين اومده و از خوشحالی بميرين :)
-صبحتون بخیر🤭
هدایت شده از |شرقیِغمگین|
- فودوشین"
"حالتیه که قلبت خنثی نگه میداری و بی تفاوت به غم و شادی."
『ڪاکٺوس🌵』
- فودوشین" "حالتیه که قلبت خنثی نگه میداری و بی تفاوت به غم و شادی."
بچه ها ڪانال زدم دوست داشتید
خوشحال میشم بیاید.
هدایت شده از خآتون| KHATOON✂️ 🪡