من آدم ها را نمی فهمم
نمی فهمم چرا بین خوب و بد ، بدی را انتخاب می کنند؟
چرا بین حیا و عفت و آبرو ، بی حیایی را انتخاب می کنند؟
چرا تا وقتی بخشش و بزرگی هست
آنها کینه می ورزند و خوار و کوچک بودن را انتخاب می کنند؟
چرا تا وقتی زیبایی هست ، زشتی را انتخاب می کنند؟؟
چرا تا وقتی راستی و حقیقت هست ، دروغ را انتخاب می کنند؟؟
من این آدم ها را نمی فهمم
نمیگم من خوبم
نمیگم در حق کسی بدی نکردم
ولی سعی در خوب شدن دارم
سعی در مهربونتر شدن
عاقل تر شدن
چرا بقیه تلاش نمیکنن؟؟
آنها دلسنگ تر از قبل میشن
انسانیتشان روز به روز کم میشود
چرا؟
چرا واقعن؟
میشه یعنی همه خوب شن؟
پاک و ساده
چی میشه یعنی
دروغ نگن
تهمت نزنن
چی میشه اخه؟🚶♀
کاش همه مهربون بشن
اون وقت چه دنیای قشنگی میشه
همه به آرزوهاشون برسن
جنگی نباشه
زنی بیوه نشه
جوان ها شهید نشن
اصلا درگیری و خشونت معنایی نداشته باشه
چه دنیایی بشه🚶♀🌱
『ڪاکٺوس🌵』
میشه یعنی همه خوب شن؟ پاک و ساده چی میشه یعنی دروغ نگن تهمت نزنن چی میشه اخه؟🚶♀ کاش همه مهربون بش
عاشقا بهم برسن:))
دلی تنگ نشه
غروب ها دلگیر نباشن
جمعه ها غم فریاد نزنه
شبا قشنگ باشه
چی میشه اگه اینجور بشه؟
#بسی_خواب_و_خیال
『ڪاکٺوس🌵』
عاشقا بهم برسن:)) دلی تنگ نشه غروب ها دلگیر نباشن جمعه ها غم فریاد نزنه شبا قشنگ باشه چی میشه اگه ای
کسی دلتنگ وطنش نباشه
دل کسی شکسته نباشه
#بسی_خواب_و_خیال
دلم میخواد گم بشم تو مهربونی تو
میدونی الان که ندارمت
خیلی ناراحتم
دلگیر و افسرده
دلم فقط تو رو میخاد
چون مطعنم من با تو کامل میشم
چرا این مردم نمیفهمن منو اخه
دوست داشتن زوری نیس