16.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢رهبر انصارالله یمن: ما در بین دو تهدید قرار داریم؛ یکی عذاب دنیا و آخرت که در صورت یاری نکردن مظلومین غزه از سوی خداوند خواهد آمد و دیگری تهدیدات آمریکا، فرعون زمان؛ به نظر شما از چه کسی بیشتر باید ترسید؟
🔹🔸سید عبدالملک بدرالدین:
♦️ما در بین دو تهدید قرار داریم؛ یکی از سوی پروردگار آسمانها و زمین، پادشاه قدرتمند و مالک روز قیامت که آتش جهنم و عذاب در دنیا و آخرت در ید قدرت اوست و ما را تهدید کرده که اگر برادرانمان در غزه را یاری نکنیم، گرفتار عذاب او خواهیم شد.
♦️و دیگری از سوی طاغوت زمان و فرعون عصر، آمریکا که دارای سلاحها، ارتشها و حکومتهای وابسته است. به نظر شما از چه کسی باید بیشتر ترسید؟ کدام راه را باید انتخاب کرد؟
#انا_یمانی
🔻عضو کانال تحلیلی خبری امید صادق شوید:
@omid_sadeq
7.11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨هشدار رهبری درباره نقشه دیکتاتوری و اغتشاشات در کشور
🚨و دستور ایشان به بسیج برای مقابله با هردوی آن در ۵ آذر امسال
#سوریه_سازی_ایران
#بسیجی_رهبرم
☝️از پیامهای وارده☝️
صفحات مجازی #حم👇👇👇
✅ مقالات حسینی(منتظر)
۱۴۰۳/۱۰/۱۶
🌐 کانال 👈حیفه نبینی👉
💠
🎲 گروه 👈محل نظرات👉
🙏
🎥🇮🇷🔴ابرگروه افسران جنگ نرم جهادتبیین گیلان
🙏سلام دوستان گروه محترم: امروز:
یکشنبه16دیماه1403سالروزشهداوارشیو و وقایایع8سال دفاع مقدس🙏
👈امروزسالروزشهادت سردارشهیدسید
حسین علم الهدی،حماسه خونین شهدای هویزه
👈سخنان مقام معظم رهبری،شهیداوینی،ومداحی برادرصادق اهنگران دربیت امام خمینی(ره)
✅نام تولد: حسین علمالهدی
زاده: ۱۳۳۷اهواز
شهادت: ۱۶ دی ۱۳۵۹
وفاداری: ایران
درجه: سرلشکر
یگان: سپاه
فرماندهی: سپاه هویزه
جنگها و عملیاتها: جنگ ایران و عراق
✅زندگینامه
سید محمدحسین علمالهدی در سال ۱۳۳۷یا ۱۳۳۸ در اهواز به دنیا آمد. پدر او سید مرتضی علمالهدی از روحانیهای خوزستانی بود که شهرت بالایی داشت. او دارای ۳ برادر و ۵ خواهر بود.خانوادهاش سابقهٔ فعالیتهای سیاسی و زندانی سیاسی را داشتند.علمالهدی از ۶ سالگی شروع به آموختن قرآن نمود و در ۱۱ سالگی به عنوان مربی به تدریس قرآن در مسجد مشغول بود. او را یکی از نقشآفرینان در تشکیل انجمن اسلامی دانشآموزی در اهواز دانستهاند
✅عضویت در سازمان موحدین
در سال ۱۳۵۵، علمالهدی، عضو گروه موحدین شد.او یکی از اعضای اصلی این سازمان بود. بیشتر اعضای این سازمان را خوزستانیها تشکیل داده بودند؛ اما بعداً در شهرهای تهران، کرمان و قم نیز اعضای جدید به گروه اضافه شد. از مهمترین اقدامات این گروه میتوان به ترور «پل گریم» (مستشار آمریکایی و نماینده کنسرسیوم و مدیر ارشد عملیات بهرهبرداری و تولید نفت مناطق جنوب) و طرح ترور «سپهبد محمود جعفریان»، (فرماندار نظامی خوزستان) در سال ۱۳۵۷ نام برد. در سال ۱۳۵۷ و با صدور فرمان روحالله خمینی مبنی بر تعطیلی مجلس شورای ملی، برای همراهی با انقلاب اسلامی، برخی نمایندگان از جمله غلامحسین دانشی، با این موضوع مخالفت کردند. علمالهدی در قالب سازمان موحدین با همراهی چند تن دیگر، اقدام به ترور غلامحسین دانشی در یکی از خیابانهای تهران کردند. وی در سال ۱۳۵۷ به تلافی آتش زدن مسجد کرمان که به گمان او مأموران شهربانی آن را به آتش کشیده شده بودند، به کرمان سفر کرد و شهربانی کرمان را به آتش کشید.این اقدام با همکاری گروه موحدون انجام شد. پس از این اقدام، وی شناسایی و دستگیر شد. او در جریان آزادی زندانیان سیاسی و پس از سقوط حکومت پهلوی، از زندان آزاد شد.علمالهدی به عنوان محافظ روحالله خمینی در کمیته استقبال از او فعال بود.
✅پس از انقلاب ۱۳۵۷
با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، علمالهدی به دانسجویان پیروی خط امام پیوست و در حمله به سفارت آمریکا در تهران، نقش فعال داشت. حسین علمالهدی با احمد مدنی، که استاندار خوزستان بود و در اولین انتخابات ریاستجمهوری ایران با بنیصدر رقابت میکرد، مخالف بود. او پس از تسلط دانشجویان خط امام بر سفارت آمریکا، سعی کرد تا اسنادی از مدنی و ارتباطش با آمریکاییها را کشف کند و در نتیجه اقداماتش، مدنی در انتخابات ریاستجمهوری موفق به کسب رای کافی نشد.مدنی مجبور شد تا از استانداری خوزستان نیز استعفا دهد
✅کشته شدن
در ۱۵ دی ۱۳۵۹ بنیصدر عملیات نصر را برای آزادسازی جفیر که منتهی به آزادسازی خرمشهر میشد، طراحی کرد. این عملیات در منطقه هویزه انجام میشد و با سه تیپ زرهی از «لشکر ۶» و «لشکر ۹۲» زرهی اهواز و دو گردان پیاده از نیروهای سپاه پاسداران، همچنین شماری از نیروهای ستاد جنگهای نامنظم به اجرا درآمد. در این عملیات، سپاه هویزه به فرماندهی حسین علمالهدی، به همراه گروهی از سپاهیان و دانشجویان خط امام،که مجموعاً ۱۵۰ نفر میشدند، در محاصره ارتش عراق قرار گرفتنداز این بین ۱۴۰ نفر کشته و گروهی نیز اسیر میشوند. گفتهشده که عراقیها با تانک از روی اجساد کشتگان هویزه گذشتند، به گونهای که هیچ اثری از آنها نماند.
علمالهدی در ۱۶ دی ۱۳۵۹، کشته شد.پس از آن، اجساد کشتهشدگان در منطقه باقی ماند و ۱۶ ماه بعد، پس از عملیات بیتالمقدس ۲، اجساد کشف شد. جسد او از روی قرآنی که به همراه داشت، شناسایی گردیدو پس از تفحص، در گلزار شهدای هویزه دفن شد. به گفته محمدعلی آسودی، معاون وفت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاعمقدس و از مبدعان طرح راهیان نور، اولین کاروانهای راهیان نور برای زیارت قبر علمالهدی شکل گرفت.
🏴روحش شادوراهش پررهرو باد🏴
🙏به کانال سردارشهیدحسین املاکی،و ابرگروه افسران جنگ نرم جهادتبیین استان گیلان: بپیوندیدبسیارسپاسگزارم👇
https://eitaa.com/Servantmartyrs1
🌹
https://eitaa.com/joinchat/3490840872C4c198b8b81
#سالروز_شهدا_و_آرشیو_و_حوادث_هشت_سال_دفاع_مقدس
#سالروز_شهادت_سردار_شهید_سید_حسین_علم_الهدی_
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خاطره #مقام_معظم_رهبری از #شهید_سید_حسین (سیدمحمدحسین علمالهدی رحمةالله علیه)
☝️از پیامهای وارده☝️
صفحات مجازی #حم👇👇👇
✅ مقالات حسینی(منتظر)
۱۴۰۳/۱۰/۱۶
🌐 کانال 👈حیفه نبینی👉
💠
🎲 گروه 👈محل نظرات👉
🙏
20.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⛔ خاخامهای کاهانیست چه کسانی هستند و در اسرائیل چه میخواهند؟
✅ اندیشکده راهبردی حَصین
کانال سردار شهید حسین تختی بهراد نصر 🌷
@shahedbhradnasr
.
♻️ معلوم نیست
روزنامه آرمان ملی
گاف داده یا به سیم آخر زدهاند
و رک و راست رفتهاند سراغ اصل ماجرا
و لفافهگویی را کنار گذاشتهاند.
این تیتر آرمان ملی
یعنی همه حرفها و ادعاهایی که
درباره FATF میکنیم و میگوییم
که پیوستن به آن راه تبادلات مالی را
به روی کشور باز میکند، باد هواست.
اصلش این است
که FATF پیش شرط مذاکره است!
#آرمان_ملی
#معاهده_FATF
══✼🍃🍃✼══
@rahnama110313
🇮🇷 کانال راهنما 110
8.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻🎥میدونستید پزشک ها در دوران نوزادی استاد الهی قمشه ای از زنده موندن ایشان قطع امید کرده بودند؟
ماجرای جالبی داره بازگشت ایشان به زندگی...
👇☘👇
✅@rahe_saadat1🌹
☝️از پیامهای وارده☝️
صفحات مجازی #حم👇👇👇
✅ مقالات حسینی(منتظر)
۱۴۰۳/۱۰/۱۶
🌐 کانال 👈حیفه نبینی👉
💠
🎲 گروه 👈محل نظرات👉
🙏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صحبت های مالک شریعتی نماینده مجلس در مورد فرزندان معاون اول سابق قوه قضاییه
8.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🧠#حافظه_تاریخی
💢 جرمش این بود که اسرار هویدا میکرد💢
👈علوم انسانی غربی؛ قتلگاه اندیشه و ارزشهای انقلاب اسلامی
ببینید استاد رحیم پور #ازغدی قریب ۳۰ سال پیش در شورای عالی #انقلاب_فرهنگی چه پیش بینی دقیقی کرده است....
🎙صحبت استاد رحیم پور#ازغدی در حضور مرحوم #هاشمی_رفسنجانی درباره آرمان های انقلاب
📡پخش شبکه یک سیما
📌امیرالمومنین در #نهجالبلاغه شریف میفرمایند:
«الاعتبار منذر ناصح؛
پند گرفتن، بیمدهندهای دلسوز است».
🖌 #مهدوی_ارفع
#رحیم_پور
#تاریخ
#عبرت
🔸به قرارگاه سایبری امام رضایی ها بپیوندید↙️
@gharargah_saybri_emamrezayiha
☝️از پیامهای وارده☝️
صفحات مجازی #حم👇👇👇
✅ مقالات حسینی(منتظر)
۱۴۰۳/۱۰/۱۶
🌐 کانال 👈حیفه نبینی👉
💠
🎲 گروه 👈محل نظرات👉
🙏
لحظاتی با احکام
🐏 آیا خوردن گوشت حیوان حلال گوشتی که در حال #بیحسی💊 یا #بیهوشی💉 ذبح شده🔪، حلال است ❓🔰
💥 اولا) بیهوش کردن حیوان قبل از ذبح نه تنها سبب حرمت گوشت حیوان نمیشود، بلکه از مجموع روایاتی که ناظر به آزار ندادن حیوانات در حال ذبح است، میتوان استحباب بیهوش و یا بیحس کردن حیوانات هنگام ذبح را برداشت کرد؛ زیرا چنین بیهوشی را میتوان مصداق مهربانی به حیوانات برشمرد و از طرفی روایات متعددی درباره استحباب مهربانی به حیوانات وجود دارد.
💥 ثانیا) آنچه ممکن است در حلیت گوشت آن اشکال ایجاد کند، احتمال منافاتداشتن بیهوشی با استقرار حیات حیوان است. برخی از فقها استقرار حیات حیوان در زمان ذبح را جهت حلالبودن قربانی شرط میدانند؛ یعنی حیوانی که میخواهیم آن را ذبح کنیم نباید مُشرف به مرگ باشد؛(۱) مثلا اگر گوسفندی از بلندی افتاده و در حال جان دادن است، چنانچه او را ذبح نمایند، گوشتش حلال نیست. گفتنی است که بیشتر فقها چنین شرطی را نپذیرفته، بلکه تنها زندهبودن حیوان را کافی میدانند.(۲)
💥 ثالثا) بیهوش کردنِ حیوان قبل از ذبح – با مواد بیهوش کننده و نه با ضربه و مانند آن - علاوه بر مجاز بودن، ممکن است مستحب نیز باشد؛ زیرا مصداقی از مصادیق مهربانی به حیوانات است که در آموزههای اسلامی بر آن تأکید شده و نمونههایی نیز برای آن ذکر شده است:↘️
1⃣➖ استحباب تیز کردن آلت ذبح تا ذبح به سرعت انجام گیرد و حیوان کم تر اذیت شود. در روایتی در این باره چنین آمده است: «احد الشفرة_ آلت ذبح را تیز کن.»(۳)
2⃣➖ با قدرت کشیدن چاقو و با قوت ذبح کردن تا ذبح با شتاب انجام شود و حیوان احساس درد کم تری کند. در روایتی در این باره چنین آمده است: «و یمرّ السکین بقوة_ چاقو را با قوت بر گلوی ذبیحه بکشد.»(۴)
3⃣➖ تسریع در ذبح تا حیوان زودتر از درد خلاص شود. شهید ثانی در این باره در مسالک می نویسد: «مستحب است تسریع در ذبح تا آسان تر انجام شود.»(۵)
4⃣➖ مکروه بودنِ ذبح حیوانی در برابر حیوانی دیگر. ذبح حیوان در برابر حیوانی دیگر که او را می بیند مکروه است. در شرایع در این باره می نویسد: «و یکره ان یذبح حیوان و آخر ینظر الیه_ ذبح حیوانی در حالی که حیوان دیگری به آن نگاه می کند، مکروه است.»(۶)
5⃣➖ مکروه بودنِ چرخاندن چاقو در حلقوم حیوان. چرخاندن چاقو در حلقوم حیوان در هنگام ذبح سبب اذیت و درد بیشتر او خواهد شد و این عمل از مکروهات ذبح است و برخی از فقیهان آن را حرام دانسته اند. مستند این فتوا روایتی است که حمران ابن ابی اعین از امام صادق ـ علیه السلام ـ آن را نقل کرده است:«... و لا تقلب السکّین لتدخلها تحت الحلقوم ..._ چاقو را جهت داخل کردن در حلقوم، نچرخان.»(۷)
6⃣➖ مکروه بودن کندن پوست حیوان پیش از مرگ کامل. نباید پیش از آن که بدن حیوان سرد شود و روح آن به طور کامل از بدن خارج گردد حیوان را پوست کنند. شیخ در «نهایه» نوشته است که اگر پیش از آن، حیوان را پوست کنند خوردن گوشت آن حلال نیست. مستند این حکم نیز روایتی است که از حضرت رضا ـ علیه السلام ـ نقل شده است:«اذا ذبحت الشاة و سلخت او سلخ شی ءٌ فیها قبل ان تموت لم یحلّ أکلها_ هرگاه حیوانی ذبح شود و همه یا بخشی از آن قبل از مرگ [کامل] حیوان پوست کنده شود، خوردنِ گوشت آن حلال نیست.»(۸)
7⃣➖ مکروه بودنِ کشتن حیوانی که ذابح آن را پرورش داده است. کشتنِ حیوانی که انسان خود آن را تربیت کرده و سالها با او انس داشته است به نوعی بی رحمی و نامهربانی به شمار می آید و در روایات از آن نهی شده و گروهی از فقها آن را مکروه دانسته اند. «ابی صحاری می گوید به امام صادق (علیه السلام) عرض کردم: شخصی به یک یا دو گوسفند علف می دهد [آن ها را پرورش می دهد] تا برای قربانی از آنها استفاده کند. حضرت فرمود: این کار را دوست نمی دارم. عرض کرد: شخصی شتر یا گوسفندی را می خرد و برای او از این جا و آن جا علوفه فراهم می کند تا این که زمان ذبح آن فرا می رسد و آن ها را سر می برد؟ حضرت فرمود: [چنین نکند] و هرگاه وقت انجام چنین کاری رسید داخل بازار مسلمانان شود و حیوانی بخرد و آن را ذبح کند.»(۹)
8⃣➖ مکروه بودنِ بریدن نخاع ذبیحه. سر حیوان باید به هنگام ذبح از ناحیه گلو بریده شود، نه از پشت سر، و در هنگام بریدن سر ذبیحه نباید این عمل به گونه ای انجام شود که نخاع حیوان صدمه بخورد و یا بریده شود. فلسفه این حکم به احتمال قوی آن است که ذبیحه اذیت می شود. از این رو باید صبر کند تا حیوان بمیرد و بدنش سرد شود، آن گاه سر او را از تن جدا کند. محقق در شرایع در این باره چنین می نویسد:«و یکره ... ان تنخع الذبیحة، قیل: فیها یحرم_ و مکروه است که نخاع ذبیحه را [پیش از سرد شدنِ بدن او ببرّی] و برخی از فقیهان گفته اند این عمل حرام است.»(۱۰)
🔸به قرارگاه سایبری امام رضایی ها بپیوندید↙️
@gharargah_saybri_emamrezayiha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اجرای عدالت در امارت جدید داعش در سوریه به رهبری شبه نظامیان جولانی
اینو تا آخر ببینید .
⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️
حالا چه میتواند ثابت کند که این تروریست ها ولدالزنا نیستند؟؟؟