1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
• مجریِ شبکهی افق از روایتِ حال مادرانِ
شهدای مدرسه میناب، به گریه افتاد...
همهمون از #مدرسه_میناب ، روایتهایی شنیدیم که دلمون خونه...
خدا به خانوادههاشون صبر بده واقعا. مخصوصا مادرِ ماکان نصیری که پسرش مفقود الاثر شد😭🖤 این روزا که روضهی حضرت رقیه، طفلان مسلم، یا روضهی حضرت قاسم رو میشنون؛ خدا میدونه که چقدر جگرشون میسوزه...❤️🔥
[من یقین دارم که خونِ پاک این بچهها جریان سازه.]
#Minab168 🎒
❈ @cheragh_nafti ❈
میثم مطیعیقاسم یادگار حسن-1.mp3
زمان:
حجم:
6.6M
✨🖤✨
•|یا قاسم بن حسن(ع)|•
❈ @cheragh_nafti ❈
نریمان پناهیقاسم ز خونت گلگونه صحرا.mp3
زمان:
حجم:
4.8M
✨🖤✨
•| از مداحِ محبوبم |•
❈ @cheragh_nafti ❈
@cheragh_naftiیه عالمه گریه به روضه بدهکارم.mp3
زمان:
حجم:
7.2M
✨🖤✨
•|بَدهکهنُوکرتبمیرهوشَهیدنشه|•
❈ @cheragh_nafti ❈
یزیدِ زمانه، شیعه رو نمیشناسه که توی ماه رمضان به ایران حمله میکنه و توی ماه محرم به لبنان
ما شیعهایم
ما توی روضهها قوی شدیم
ما با داغ و شهادت، پا پس نمیکشیم
❈ @cheragh_nafti ❈
تو قد کشیدهای؟
یا که عمو کمان شده است؟
و یا علمدار دوباره نوجوان شده است؟
#قاسم_بن_حسن
❈ @cheragh_nafti ❈
محمدرضا بذرینماهنگ منم قاسم بن الحسن.mp3
زمان:
حجم:
2.6M
✨🖤✨
•|پسـرِ شیـرِ جمل|•
❈ @cheragh_nafti ❈
حاج محمود کریمیenc_17198715677089108221184.mp3
زمان:
حجم:
4.1M
✨🖤✨
•| احلی من العسل |•
❈ @cheragh_nafti ❈
امام حسن(ع) اگر چه در کربلا نبود؛ ولی
عبدالله و قاسمش مثل علی اکبـر(ع) روز
عاشورا جنگیـدن و در کربلا شهید شـدن.
و دختـرش، شریفه خاتون، مثل حضرت
رقیه(س) به اسارت رفت و در راه شهید
شد. ایشون در شهر حلهی عراق دفن شده.
❈ @cheragh_nafti ❈
هدایت شده از محمدباقر قالیباف
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📍ویدیوی خاص دکتر قالیباف در آغاز گفتوگوها در سوئیس
📌دکتر محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکرهکننده «میناب ۱۶۸» لحظاتی قبل این ویدیو را در حساب شخصی خود در شبکه ایکس منتشر کرد و نوشت: «بسم الله الرحمن الرحیم»
📮 پایگاه اطلاعرسانی محمدباقر قالیباف
▫️ @Ghalibaf
🔗 Ghalibaf.ir
234.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بیایید شعارِ« یا ایها المسلمون اتحدوا
اتحدوا» رو دوباره ترند کنیـم.🤝
پ.ن: میدونم قبلا کاربردش برای جبهه
مقاومت و راهپیمایی قدس بوده. ولـی
برای شرایط فعلی کشور واقعا لازمه.🥲
❈ @cheragh_nafti ❈
هدایت شده از محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
خوارج در برگشت از صفین، وارد کوفه نشدند و در حرورا اردو زدند.
امیرالمؤمنین علیهالسلام برای اینکه جلوی دودستگی و جدا شدن این طیف از انقلاب رو بگیرد، تمام تلاشش را کرد که اینها وارد شهر شوند و به زندگی بپردازند و تدارک جنگ نبینند.
او امام بود و برای تک تک خوارج دلسوزتر از پدر.
یک بار که خود امیرالمؤمنین علیهالسلام به اردوگاه خوارج رفت و با سران آنها صحبت کرد، یکی از آنها گیر داد که ما با پیشنهاد حکمیت کافر شدیم، تو هم با قبول حکمیت کافر شدی، ما توبه کردیم، تو هم توبه کن تا ما وارد شهر شویم.
امیرالمؤمنین علیهالسلام توریه کرد، فرمود : «انا استغفرالله من کل ذنب» .
شش هزار نفر از خوارج با امیرالمؤمنین علیهالسلام وارد شهر شدند.
اینجا حسنین علیهماالسلام و مالک و ابنعباس و امثالهم نگفتند پس یعنی حق با خوارج بوده؟! یعنی ما اشتباه میکردیم؟! امیرالمؤمنین علیهالسلام مارو ضایع کرد و...!
اشعث ملعون برای اینکه کارشکنی کرده باشد، در پای منبر امیرالمؤمنین علیهالسلام در حضور مردم، از امیرالمومنین حرف صریح خواست و به امیرالمومنین گفت آیا تو گناه حکمیت رو پذیرفتی؟!
اینجا امیرالمومنین مجبور شد تکذیب کند و خوارج دوباره به حرورا برگشتند.¹
حکایت این روزهاست.
آقا با یک لفظ، تعداد کثیری از بدبینشدگان به ارکان نظام که میرفت در اغتشاش پیش رو در برابر نظام صفآرایی کنند یا حداقلش اینه که از نظام دلسرد بشن، رو جذب کردند.
اگه قراره برای رسیدن به این نتیجه، ما فحشکش بشیم، ما بشیم رسوای شهر، بخدا راضیم...
گیر دادنِ به اینکه
«رهبری دقیقا با چی مخالف بوده؟!
رهبری با صراحت اون «نظر دیگری » که در بیاینه آمده رو چرا نمیگه؟!
و آیا رهبری با فلانی و فلانی که تندروی میکنن موافقند؟»
اینها همه بازی در پازل دشمنه.
صبور باشیم، احساسی نشیم، مگه دفعهی اوله که برخیها از بیانات امام جامعه سوءاستفاده میکنند؟!
منتها این بار یه مقدار سنگینتره!
مگه کسی میدونه اون اختلاف نظری که فرمودند اصلا چیه و در چه سطحیه؟!
آخرش هم که رهبری نظر شعام رو امضا کرد و همین تفاهمنامه رو دارای این قابلیت تشخیص داد که حق مردم رو استیفا کنه. (البته به شرط اجرا و عدم زیادهخواهی دشمن)
رهبری امروز اعظمِ حکما و فقهاست، پشت انتخاب تک تک کلماتشون حکمتی هست و برای این انتخابها حجت شرعی دارند.
بناشون هم همیشه حفظ وحدت بوده نه ایجاد تفرقه.
ما هم اگه مبنا نداریم که هیچی، ول معطلیم، بریم دنبال مبنا بگردیم.
اما اگر بر مبنای بیانات رهبری حرکت میکنیم و هنوز حرفی از رهبری که در مخالفت با مشی ما باشه صادر نشده، باید به مسیر ادامه بدیم، در این مسیر هم خون دل خوردن و فحش خوردن و سرخ و سفید شدن داره، نوش جونمون.
خون دل موج زند در جگرم چون یاقوت
شهریارا چه کنم لعلم و والا گهرم
✍️ استاد #مرتضایی
منابعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
1. شرح نهج البلاغه ابن ابیالحدید ، ج ۱۲ ، ص ۱۲۹
کتاب امام علی و خوارج ، علامه سید جعفر مرتضی عاملی ، ص ۱۳۸