eitaa logo
چراغ نفتی
29 دنبال‌کننده
139 عکس
66 ویدیو
10 فایل
دل را به دوست بستیم از هجــرِ او شکستیم :) #رسانه_انقلابی🇮🇷 برای ایران و به یاد تمامی قهرمانانِ دلیر آن ( از گذشته تا کنون)🌱 ادمین: @zzoha98 ضُّحىٰ خانوم😌 ‌
مشاهده در ایتا
دانلود
@cheragh_naftiیه عالمه گریه به روضه بدهکارم.mp3
زمان: حجم: 7.2M
‌ ✨🖤✨ •|بَده‌که‌نُوکرت‌بمیره‌وشَهیدنشه|•@cheragh_nafti
یزیدِ زمانه، شیعه رو نمی‌شناسه که توی ماه رمضان به ایران حمله میکنه و توی ماه محرم به لبنان ما شیعه‌ایم ما توی روضه‌ها قوی شدیم ما با داغ و شهادت، پا پس نمی‌کشیم ❈ @cheragh_nafti
تو قد کشیده‌ای؟ یا که عمو کمان شده است؟ و یا علمدار دوباره نوجوان شده است؟ @cheragh_nafti
امام حسن(ع) اگر چه در کربلا نبود؛ ولی عبدالله و قاسم‌ش مثل علی‌ اکبـر(ع) روز عاشورا جنگیـدن و در کربلا شهید شـدن. و دختـرش، شریفه خاتون، مثل حضرت رقیه(س) به اسارت رفت و در راه شهید شد. ایشون در شهر حله‌ی عراق دفن شده. ❈ @cheragh_nafti
هدایت شده از محمدباقر قالیباف
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📍ویدیوی خاص دکتر قالیباف در آغاز گفت‌وگوها در سوئیس 📌دکتر محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکره‌کننده «میناب ۱۶۸» لحظاتی قبل این ویدیو را در حساب شخصی خود در شبکه ایکس منتشر کرد و نوشت: «بسم‌ الله الرحمن الرحیم» 📮 پایگاه اطلاع‌رسانی محمدباقر قالیباف ▫️ @Ghalibaf 🔗 Ghalibaf.ir
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقای پزشکیان: ۲۰ میلیون بشکه نفت دولت را به هوافضا دادیم تا توانست بجنگد در شعام نیروهای مسلح، همه راهی که می‌خواستیم را قبول کردند. سپاه و ارتش همه در شعام یک حرف زدند و امضا کردند. اتحاد سربازان در [ میدان🤝دیپلماسی] ❈ @cheragh_nafti
438.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موقعی که خدا داشت شانس رو تقسیم می‌کرد؛ پزشکیان کجا بود؟😶 اول که رئیس‌جمهور شد همه میگفتن خوش بحالش! بعد از شهید رئیسی، بسترِ کشور آماده‌ست و پزشکیان چه کیفی می‌کنه 🦦 اما پزشکیان توی دو سالی که از دولتش میگذره دوبار جنگ و یک بار اغتشاش دیده با اینکه انقدر تلاش میکنه و رهبرِ شهید و رهبرِ رشید از عملکردش حمایت و تمجید کردن؛ اما بازم فحش میخوره.🤧 بختت پزشکیان... بختت🚶🏻‍♀ ❈ @cheragh_nafti
234.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بیایید شعارِ« یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا» رو دوباره ترند کنیـم.🤝 پ.ن: میدونم قبلا کاربردش برای جبهه مقاومت و راهپیمایی قدس بوده. ولـی برای شرایط فعلی کشور واقعا لازمه.🥲@cheragh_nafti
خوارج در برگشت از صفین، وارد کوفه نشدند و در حرورا اردو زدند. امیرالمؤمنین علیه‌السلام برای اینکه جلوی دودستگی و جدا شدن این طیف از انقلاب رو بگیرد، تمام تلاشش را کرد که این‌ها وارد شهر شوند و به زندگی‌ بپردازند و تدارک جنگ نبینند. او امام بود و برای تک تک خوارج دلسوزتر از پدر. یک بار که خود امیرالمؤمنین علیه‌السلام به اردوگاه خوارج رفت و با سران آنها صحبت کرد، یکی از آنها گیر داد که ما با پیشنهاد حکمیت کافر شدیم، تو هم با قبول حکمیت کافر شدی، ما توبه کردیم، تو هم توبه کن تا ما وارد شهر شویم. امیرالمؤمنین علیه‌السلام توریه کرد، فرمود : «انا استغفرالله من کل ذنب» . شش هزار نفر از خوارج با امیرالمؤمنین علیه‌السلام وارد شهر شدند. اینجا حسنین علیهماالسلام و مالک و ابن‌عباس و امثالهم نگفتند پس یعنی حق با خوارج بوده؟! یعنی ما اشتباه می‌کردیم؟! امیرالمؤمنین علیه‌السلام مارو ضایع کرد و...! اشعث ملعون برای اینکه کارشکنی کرده باشد، در پای منبر امیرالمؤمنین علیه‌السلام در حضور مردم، از امیرالمومنین حرف صریح خواست و به امیرالمومنین گفت آیا تو گناه حکمیت رو پذیرفتی؟! اینجا امیرالمومنین مجبور شد تکذیب کند و خوارج دوباره به حرورا برگشتند.¹ حکایت این روزهاست. آقا با یک لفظ، تعداد کثیری از بدبین‌شدگان به ارکان نظام که می‌رفت در اغتشاش پیش رو در برابر نظام صف‌آرایی کنند یا حداقلش اینه که از نظام دلسرد بشن، رو جذب کردند. اگه قراره برای رسیدن به این نتیجه، ما فحش‌کش بشیم، ما بشیم رسوای شهر، بخدا راضیم... گیر دادنِ به اینکه «رهبری دقیقا با چی مخالف بوده؟! رهبری با صراحت اون «نظر دیگری » که در بیاینه آمده رو چرا نمیگه؟! و آیا رهبری با فلانی و فلانی که تندروی می‌کنن موافقند؟» اینها همه بازی در پازل دشمنه. صبور باشیم، احساسی نشیم، مگه دفعه‌ی اوله که برخی‌ها از بیانات امام جامعه سوءاستفاده می‌کنند؟! منتها این بار یه مقدار سنگین‌تره! مگه کسی می‌دونه اون اختلاف نظری که فرمودند اصلا چیه و در چه سطحیه؟! آخرش هم که رهبری نظر شعام رو امضا کرد و همین تفاهم‌نامه رو دارای این قابلیت تشخیص داد که حق مردم رو استیفا کنه. (البته به شرط اجرا و عدم زیاده‌خواهی دشمن) رهبری امروز اعظمِ حکما و فقهاست، پشت انتخاب تک تک کلماتشون حکمتی هست و برای این انتخاب‌ها حجت شرعی دارند. بناشون هم همیشه حفظ وحدت بوده نه ایجاد تفرقه. ما هم اگه مبنا نداریم که هیچی، ول معطلیم، بریم دنبال مبنا بگردیم. اما اگر بر مبنای بیانات رهبری حرکت می‌کنیم و هنوز حرفی از رهبری که در مخالفت با مشی ما باشه صادر نشده، باید به مسیر ادامه بدیم، در این مسیر هم خون دل خوردن و فحش خوردن و سرخ و سفید شدن داره، نوش جونمون. خون دل موج زند در جگرم چون یاقوت شهریارا چه کنم لعلم و والا گهرم ✍️ استاد منابع‌ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 1. شرح نهج البلاغه ابن ابی‌الحدید ، ج ۱۲ ، ص ۱۲۹ کتاب امام علی و خوارج ، علامه سید جعفر مرتضی عاملی ، ص ۱۳۸