234.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بیایید شعارِ« یا ایها المسلمون اتحدوا
اتحدوا» رو دوباره ترند کنیـم.🤝
پ.ن: میدونم قبلا کاربردش برای جبهه
مقاومت و راهپیمایی قدس بوده. ولـی
برای شرایط فعلی کشور واقعا لازمه.🥲
❈ @cheragh_nafti ❈
هدایت شده از محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
خوارج در برگشت از صفین، وارد کوفه نشدند و در حرورا اردو زدند.
امیرالمؤمنین علیهالسلام برای اینکه جلوی دودستگی و جدا شدن این طیف از انقلاب رو بگیرد، تمام تلاشش را کرد که اینها وارد شهر شوند و به زندگی بپردازند و تدارک جنگ نبینند.
او امام بود و برای تک تک خوارج دلسوزتر از پدر.
یک بار که خود امیرالمؤمنین علیهالسلام به اردوگاه خوارج رفت و با سران آنها صحبت کرد، یکی از آنها گیر داد که ما با پیشنهاد حکمیت کافر شدیم، تو هم با قبول حکمیت کافر شدی، ما توبه کردیم، تو هم توبه کن تا ما وارد شهر شویم.
امیرالمؤمنین علیهالسلام توریه کرد، فرمود : «انا استغفرالله من کل ذنب» .
شش هزار نفر از خوارج با امیرالمؤمنین علیهالسلام وارد شهر شدند.
اینجا حسنین علیهماالسلام و مالک و ابنعباس و امثالهم نگفتند پس یعنی حق با خوارج بوده؟! یعنی ما اشتباه میکردیم؟! امیرالمؤمنین علیهالسلام مارو ضایع کرد و...!
اشعث ملعون برای اینکه کارشکنی کرده باشد، در پای منبر امیرالمؤمنین علیهالسلام در حضور مردم، از امیرالمومنین حرف صریح خواست و به امیرالمومنین گفت آیا تو گناه حکمیت رو پذیرفتی؟!
اینجا امیرالمومنین مجبور شد تکذیب کند و خوارج دوباره به حرورا برگشتند.¹
حکایت این روزهاست.
آقا با یک لفظ، تعداد کثیری از بدبینشدگان به ارکان نظام که میرفت در اغتشاش پیش رو در برابر نظام صفآرایی کنند یا حداقلش اینه که از نظام دلسرد بشن، رو جذب کردند.
اگه قراره برای رسیدن به این نتیجه، ما فحشکش بشیم، ما بشیم رسوای شهر، بخدا راضیم...
گیر دادنِ به اینکه
«رهبری دقیقا با چی مخالف بوده؟!
رهبری با صراحت اون «نظر دیگری » که در بیاینه آمده رو چرا نمیگه؟!
و آیا رهبری با فلانی و فلانی که تندروی میکنن موافقند؟»
اینها همه بازی در پازل دشمنه.
صبور باشیم، احساسی نشیم، مگه دفعهی اوله که برخیها از بیانات امام جامعه سوءاستفاده میکنند؟!
منتها این بار یه مقدار سنگینتره!
مگه کسی میدونه اون اختلاف نظری که فرمودند اصلا چیه و در چه سطحیه؟!
آخرش هم که رهبری نظر شعام رو امضا کرد و همین تفاهمنامه رو دارای این قابلیت تشخیص داد که حق مردم رو استیفا کنه. (البته به شرط اجرا و عدم زیادهخواهی دشمن)
رهبری امروز اعظمِ حکما و فقهاست، پشت انتخاب تک تک کلماتشون حکمتی هست و برای این انتخابها حجت شرعی دارند.
بناشون هم همیشه حفظ وحدت بوده نه ایجاد تفرقه.
ما هم اگه مبنا نداریم که هیچی، ول معطلیم، بریم دنبال مبنا بگردیم.
اما اگر بر مبنای بیانات رهبری حرکت میکنیم و هنوز حرفی از رهبری که در مخالفت با مشی ما باشه صادر نشده، باید به مسیر ادامه بدیم، در این مسیر هم خون دل خوردن و فحش خوردن و سرخ و سفید شدن داره، نوش جونمون.
خون دل موج زند در جگرم چون یاقوت
شهریارا چه کنم لعلم و والا گهرم
✍️ استاد #مرتضایی
منابعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
1. شرح نهج البلاغه ابن ابیالحدید ، ج ۱۲ ، ص ۱۲۹
کتاب امام علی و خوارج ، علامه سید جعفر مرتضی عاملی ، ص ۱۳۸
هدایت شده از محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
این خزعبلات را هم از پیام آقا دریافت کردید؟!
یادمان نمی رود همین جماعت چطور سر سقوط سوریه، سردار سرافراز اسلام قاآنی را میزدند!!
چطور سر وعدهی صادق ۲ و ۳ که فکر میکردند تعلل شده، فرماندهان عزیز ما را میزدند،
که در هر دو موضوع با پاسخ محکم رهبری شهید روبرو شدند.
اما از رو نمیروند و دوباره اینگونه فرماندهان را میزنند.
بعد که به آنها خوارج میگویی، ناراحت هم میشوند!
در طول تاریخ، زدن مالک اشترها در میدان جنگ، شیوهی اشعثها و عبدالله بن وهب راسبیها و خوارج بود...
هرچه شهید مطهری عزیز در کتاب جاذبه و دافعهی علی علیهالسلام دربارهی خوارج گفته، این جماعت دارند مو به مو اجرا میکنند!
کم کم در حروراء اردو خواهند زد...
#عقلانیت
#جریان_تحریف
#جاهل_مُتَنَسِّک
هدایت شده از محمد شهبازیان /الف لام میم
گرد و غباری به پاست.
اندکی صبور باشیم.
اکنون باید مطالبه تحقق مفاد را انجام داد.
متحد،همدل و بدون تخریب.
#انسجام
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود
💬 از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود.| ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
📲 @rahbar_enghelab_ir
40.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روایتِ همسر شهیدِ جاویدالاثر بهمن اسفندیاری در قسمت۷ حسینیه معلی
[نه میبخشیم و نه فراموش میکنیم]
#حسینیه_معلی
#ناو_دنا
❈ @cheragh_nafti ❈
@cheragh_naftiمثلا تورو تاب میدم.mp3
زمان:
حجم:
1.9M
✨🖤✨
•|یا علی اصغـر(ع)|•
❈ @cheragh_nafti ❈
27.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شاید که در وا شد و اومد...🙂💔
بخشی از تجربهی سوگ با #انکار هست. یعنی نمیخوای باور کنی که دیگه نیست.
انتظار برای دیدن دوباره، در دورهی سوگ خیلی سخته...
❈ @cheragh_nafti ❈
هر چی به عاشورا نزدیک میشیم؛ نفسم
تنگتر میشه و حالم گرفتهتر...🖤🥀
امشب چندتا مداحیِ سنگین توی کانال
میذارم. با حالِ مناسب بشنوید.
❈ @cheragh_nafti ❈
Amin GhadimBayad Ham Harmale - Amin Ghadim.mp3
زمان:
حجم:
2M
✨🖤✨
•|با لهجهی شیرازی|•
❈ @cheragh_nafti ❈
نماهنگ بالا بلند بابا.mp3
زمان:
حجم:
4M
✨🖤✨
•|یا علی اکبر(ع)|•
❈ @cheragh_nafti ❈