eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
💬 هر خونی، خون‌بهائی دارد که قاتلین جنایتکار شهیدان باید بزودی آن را بپردازند.|۲۶/اسفند/۱۴۰۴ 📲 @rahbar_enghelab_ir
علی الاصول سید فخرالدین موسوی.mp3
زمان: حجم: 1.1M
از جام زهر نوشیدن امام(رحمةالله‌علیه) تا رهبری معظم... بدون تعصب گوش بدیم
خوارج در برگشت از صفین، وارد کوفه نشدند و در حرورا اردو زدند. امیرالمؤمنین علیه‌السلام برای اینکه جلوی دودستگی و جدا شدن این طیف از انقلاب رو بگیرد، تمام تلاشش را کرد که این‌ها وارد شهر شوند و به زندگی‌ بپردازند و تدارک جنگ نبینند. او امام بود و برای تک تک خوارج دلسوزتر از پدر. یک بار که خود امیرالمؤمنین علیه‌السلام به اردوگاه خوارج رفت و با سران آنها صحبت کرد، یکی از آنها گیر داد که ما با پیشنهاد حکمیت کافر شدیم، تو هم با قبول حکمیت کافر شدی، ما توبه کردیم، تو هم توبه کن تا ما وارد شهر شویم. امیرالمؤمنین علیه‌السلام توریه کرد، فرمود : «انا استغفرالله من کل ذنب» . شش هزار نفر از خوارج با امیرالمؤمنین علیه‌السلام وارد شهر شدند. اینجا حسنین علیهماالسلام و مالک و ابن‌عباس و امثالهم نگفتند پس یعنی حق با خوارج بوده؟! یعنی ما اشتباه می‌کردیم؟! امیرالمؤمنین علیه‌السلام مارو ضایع کرد و...! اشعث ملعون برای اینکه کارشکنی کرده باشد، در پای منبر امیرالمؤمنین علیه‌السلام در حضور مردم، از امیرالمومنین حرف صریح خواست و به امیرالمومنین گفت آیا تو گناه حکمیت رو پذیرفتی؟! اینجا امیرالمومنین مجبور شد تکذیب کند و خوارج دوباره به حرورا برگشتند.¹ حکایت این روزهاست. آقا با یک لفظ، تعداد کثیری از بدبین‌شدگان به ارکان نظام که می‌رفت در اغتشاش پیش رو در برابر نظام صف‌آرایی کنند یا حداقلش اینه که از نظام دلسرد بشن، رو جذب کردند. اگه قراره برای رسیدن به این نتیجه، ما فحش‌کش بشیم، ما بشیم رسوای شهر، بخدا راضیم... گیر دادنِ به اینکه «رهبری دقیقا با چی مخالف بوده؟! رهبری با صراحت اون «نظر دیگری » که در بیاینه آمده رو چرا نمیگه؟! و آیا رهبری با فلانی و فلانی که تندروی می‌کنن موافقند؟» اینها همه بازی در پازل دشمنه. صبور باشیم، احساسی نشیم، مگه دفعه‌ی اوله که برخی‌ها از بیانات امام جامعه سوءاستفاده می‌کنند؟! منتها این بار یه مقدار سنگین‌تره! مگه کسی می‌دونه اون اختلاف نظری که فرمودند اصلا چیه و در چه سطحیه؟! آخرش هم که رهبری نظر شعام رو امضا کرد و همین تفاهم‌نامه رو دارای این قابلیت تشخیص داد که حق مردم رو استیفا کنه. (البته به شرط اجرا و عدم زیاده‌خواهی دشمن) رهبری امروز اعظمِ حکما و فقهاست، پشت انتخاب تک تک کلماتشون حکمتی هست و برای این انتخاب‌ها حجت شرعی دارند. بناشون هم همیشه حفظ وحدت بوده نه ایجاد تفرقه. ما هم اگه مبنا نداریم که هیچی، ول معطلیم، بریم دنبال مبنا بگردیم. اما اگر بر مبنای بیانات رهبری حرکت می‌کنیم و هنوز حرفی از رهبری که در مخالفت با مشی ما باشه صادر نشده، باید به مسیر ادامه بدیم، در این مسیر هم خون دل خوردن و فحش خوردن و سرخ و سفید شدن داره، نوش جونمون. خون دل موج زند در جگرم چون یاقوت شهریارا چه کنم لعلم و والا گهرم ✍️ استاد منابع‌ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 1. شرح نهج البلاغه ابن ابی‌الحدید ، ج ۱۲ ، ص ۱۲۹ کتاب امام علی و خوارج ، علامه سید جعفر مرتضی عاملی ، ص ۱۳۸
بعد از محرم و صفر جمع شیم باهم توییتای دارستانی رو بخونیم. بامزه‌س😁 عضو کانال هستی؟👇 🇮🇷 @soheil_salimi 🇮🇷
این خزعبلات را هم از پیام آقا دریافت کردید؟! یادمان نمی ‌رود همین جماعت چطور سر سقوط سوریه، سردار سرافراز اسلام قاآنی را می‌زدند!! چطور سر وعده‌ی صادق ۲ و ۳ که فکر می‌کردند تعلل شده، فرماندهان عزیز ما را می‌زدند، که در هر دو موضوع با پاسخ محکم رهبری شهید روبرو شدند. اما از رو نمی‌روند و دوباره اینگونه فرماندهان را می‌زنند. بعد که به آنها خوارج می‌گویی، ناراحت هم می‌شوند! در طول تاریخ، زدن مالک اشترها در میدان جنگ، شیوه‌ی اشعث‌ها و عبدالله بن وهب راسبی‌ها و خوارج بود... هرچه شهید مطهری عزیز در کتاب جاذبه و دافعه‌ی علی علیه‌السلام درباره‌ی خوارج گفته، این جماعت دارند مو به مو اجرا می‌کنند! کم کم در حروراء اردو خواهند زد...
هدایت شده از سید احمد رضوی | صراط
🔻امیرالمومنین على عليه السلام : به گاهِ فتنه همچون شتر نر دو ساله باش كه نه پشت [و نيرويى ]دارد كه بر او سوار شوند و نه پستانى كه از آن شير دوشند. پ.ن: مراقب خودتون در این ایام باشید، بعضیا برای سواری گرفتن از شما، نقشها کشیده اند و توطئه ها کرده اند... با نام ولایتمداری و انقلابی گری کلاه سرتون نگذارند...
این روزها آزمون جدی برای دکترپزشکیان و دکترقالیباف هست تا از زیراین تعهدی که داده‌اند ، سربلند خارج شوند. +طبق امر رهبرانقلاب ما با کامل مبتنی بر اعتماد پیش میرویم ک حمایت مردم‌مبعوث شده‌ام پشت دولتمردان و مسئولین هست. اخبار لحظه ای و موثق 👇 🛑عضوکانال‌تخصصی‌ شو👇 @secret_irib
خواست رهبر معظم انقلاب چه بوده؟! هم قبل از بیانیه‌ی ایشون درخصوص تفاهم‌نامه، هم در خوده بیانیه‌ی تفاهم نامه، چیزی جز حمایت از روند و مسؤلین تاحصول نتایج دیدیم؟! همانقدری که رهبری معظم صراحت کلام داشتن که نظر حقیقی رو بیان کردن، اگر نیاز بود، هیچ حرفی از حمایت مسئولین، حُسن نظر و غیره آنها نمی‌زدن. متعجبم چرا برخی در زمین دشمن بازی می‌کنن؟! نهادهای امنیتی شبانه‌روز زحمت می‌کشن که داخل کشور به لحاظ امنیتی شلوغ نشود ولی از سمت خودی‌ها دستور قتل پزشکیان، سرنگونی پزشکیان، شورش خیابانی و غیره صادر می‌شه!! مگر مطیع محض ولایت نیستیم؟! رهبرمعظم به صراحت در تمام بیانیه‌ها و خواسته‌هاشون چیزی جز وحدت و حمایت از شرایطی فعلی خواستن؟!
هدایت شده از محمدجواد نظافت
🔰مطالبه استاد نظافت در جهت تحقق شروط تفاهم نامه 📄 بسمه تعالی از باب تعهّدی که رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به رهبر عزیزمان دادند، منتظریم که به نحو مقتضی و عزتمندانه در پاسخ به نقض بند یک تفاهم نامه از سوی دشمن بدعهد، حق ما يعنی امام و امت مبعوث را به طور کامل استیفا کنند. به امید پیروزی کامل جبهه حق ✍ محمدجواد نظافت یزدی 🗓️۳۰ خرداد ۱۴۰۵ 🇮🇷عضو کانال استاد نظافت شوید👇 🆔 @ostadnezafat
با تلاش و پیگیری افزایش مبلغ کالابرگ قطعی شد. بزودی عملیاتی خواهد شد. کانال رسمی حجه الاسلام و المسلمین دکتر اخلاقی https://eitaa.com/DrHasanAkhlaghi