امروز وسطای درس بساطو جمع کردیم رفتیم ( تخت فولاد ) یه تفریح خیلی سالم و مفید داشتیم و برگشتیم ✅
بعد کتابخونه خالم زنگ زد گفت روز دختره بریم بیرون دیگه بعدشم با دختر خالم و خالم رفتم چارباغ و واقعا دیگه روز خوبی بود خداروشکر .
ممنونم که اینطوری نگاهم میکنی
چرا ؟
آخه آدم خودشو از چشم دیگران میبینه !
| اوراین و تاریکی |
آدمای اشتباه آدمای اشتباه آدمای اشتباه آدمای اشتباه آدمای اشتباه آدمای اشتباه آدمای اشتباه آدمای اشتباه آدمای اشتباه
همیشه ی خدا توی امتحانای انشا
برای اون انشای اصلی که چندتا موضوع میدن خودمون باید انتخاب کنیم
یه موضوعو تا نصفه مینویسم و بعد میبینم نه موضوع اشتباهیو انتخاب کردم اون یکی بهتره و شروع میکنم از اول یه انشای جدید با اون موضوعه بنویسم
بعضی اوقات حتی پیش اومده وقتی انشام تموم شده برگشتم همون قبلی رو کامل کردم همونو نوشتم 🤡
واقعا ک سر موضوعای زیاد انشا اذیت میشم