همیشه ی خدا توی امتحانای انشا
برای اون انشای اصلی که چندتا موضوع میدن خودمون باید انتخاب کنیم
یه موضوعو تا نصفه مینویسم و بعد میبینم نه موضوع اشتباهیو انتخاب کردم اون یکی بهتره و شروع میکنم از اول یه انشای جدید با اون موضوعه بنویسم
بعضی اوقات حتی پیش اومده وقتی انشام تموم شده برگشتم همون قبلی رو کامل کردم همونو نوشتم 🤡
واقعا ک سر موضوعای زیاد انشا اذیت میشم
داشتیم تو خیابون رد میشدیم یه مردی با سن قابل ملاحظه ای داشت
"ببعی تو بازیگوشی " نگاه میکرد .
دارم از بالکن پایینو نگاه میکنم بابام اومده میگه میخوایی خودتو بندازی پایین ؟
نکنیا .