بعضیا ی جوری تو بیوشون میزنن پرنسس بابام
انگار ما دایناسور مامانمونیم
چه گیری کردیم از دست ایناها🦦🐳 . .
آرـورـا،کيــهــان
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_s0jx2lo&btn=آرورا.کیهان
بچه ها بیاید صحبت کنیم ادتایم هستم
خیلی ناراحتم هیچ وقت خوش شانس نبودم
..
دست میزنم، پا میزنم
دل رو به دریا میزنم
گاهی به پس، گاهی به پیش
گاهی هم درجا میزنم
کسی جز من انقدر دوسش داشت؟
..
اون لحظهای که میفهمی دیگه هیچکاری از دستت بر نمیاد پس همه چیز رو رها میکنی»»
عزیز نمیتوتننمم سختههه
..
تموم میشه.من فقط میدونم که یه روز این روز ها تموم میشه.قوی باش لعنتی.