وا این چه طرز دلداری دادنه
..
واه،میخوای از زندگی خودم بگم بشینی زار بزنی🗿
آرـورـا،کيــهــان
امروزم مامانم سر ر.لم زد تو صورتم .. ای بابا
چک مادر گله هر کی نخوره خله
روسری یا شال؟
رفیق دلقک یا رسمی؟
اتاق کوچک یا بزرگ؟
رویاهات؟
۱-
۲-
۳-
چه کلاس هایی میری؟
خاله یا عمه؟
عمو یا دایی؟
موی فر یا صاف؟
از چه بخش روز خوشت میاد؟
چه فصل و چه ماهی رو دوست داری؟
_
آرـورـا،کيــهــان
روسری یا شال؟ رفیق دلقک یا رسمی؟ اتاق کوچک یا بزرگ؟ رویاهات؟ ۱- ۲- ۳- چه کلاس هایی میری؟
۱_قطعا شال ۲_بستگی داره( هر چند رفیق های من همشون دلقکن) ۳_بزرگ ۴_فعلا رویام اینه بتونم دوم بیارم ۵_هیچ کلاسی نمیرم ۶_خاله ۷_هیچ کدوم ۸_قطعا صاف من اصلا نمیتونم با فر کنار بیام ۹_ سحر ۱۰_فروردین،بهار🌚