eitaa logo
سمفونی دلقک ها.
58 دنبال‌کننده
81 عکس
72 ویدیو
0 فایل
سرم شلوغه جانم بعدا بیا. سخنی، نصیحتی چیزی داشتید: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_nbffiz3&btn=بگو.جانم
مشاهده در ایتا
دانلود
یه ویدیو رو فرستادم اینجا بعد اینجوری بودم که چه جالبه
یکم رفتم بالاتر و دیدم که قبلا فرستادمش
هه
هدایت شده از 反芻 🏴
سلامـ★ـــ از اولین تقدیمی ←反芻 ⑉ خببب قضیه از این قراره که شما این پیام + پست موردعلاقتون رو از چنلم فور میزنید چنلتون .. و توی < 𖡻反芻⋆ > اینجا عضو میشید ، و تگ چنلتون رو به صندوق مون < صندوقچهه > میفرستین࿔ ★حالا من چیکار میکنم ?¿ با توجه به وایبی که از خودتون یا چنلتون میگیرم ↩ یه عکس از یه شخصیت پونی کوچولو + لیریک آهنگ + شخصیتش بهتون تقدیم میکنم𖡻⋆ ایگ نشه پلیززر𐰑 ظرفیت محدود!
هدایت شده از 反芻 🏴
_
هدایت شده از اشتباه.
هرچی فکر می‌کنم بیشتر غیر منطقیه. اصلا با عقل جور در نمیاد. مگه اونا آدم نبودن؟ مگه کسی جلوی چشم‌هاشون رو گرفته بود؟ مگه کور بودن؟ مگه نمی‌دیدن چه قیامتی شده؟ آخه کدوم عقل سلیمی قبول میکنه طرفی باشه که یه نوزاد رو با تیر سه شعبه می‌کشن؟ با خودشون یه لحظه هم فکر نکردن ممکنه کارشون غلط باشه؟ ممکنه طرف غلط ایستاده باشن؟ نگفتن ایناهم بندگان خدان؟ نگفتن آب مال ما نیست که بخوایم نگه‌ش داریم؟ چطوری فقط تماشا کردن؟ چطور تونستن بر روی پیکر ها بتازن؟ چطور گوشواره از گوش بچه‌ها کشیدن؟ چطور انقدر بی‌غیرت بودن؟ مگه آدم نبودن؟ چطوری؟ مگه میشه؟ منطقی نیست. عقلانی نیست. حتی یه نفر هم متوجه نشد؟ مگه ندیدن فرمانده‌شون رفته طرف حق؟ چطور تونستن مقابل زن‌ها و بچه‌های کوچیک انقدر بی‌رحم باشن؟ چطور تونستن خیمه به آتیش بکشن؟ نمی‌تونم باور کنم اوناهم مثل ما آدم بودن.