دلم میخواد ، زندگیم و بدم ؛
دست یکی بگم اینو یه دقیقه میگیری؟
بعد فــَرار کنم ؛💀🥤
میگفت : دلتنگی ِ چای عراقی کم بود ؛دلتنگی ، برای چای رضـَوی هم بهش اضافه شده ((((( :
ڪولهخاڪیِیه دهههَشتادیـــ 🌱
دلم میخواد ، زندگیم و بدم ؛ دست یکی بگم اینو یه دقیقه میگیری؟ بعد فــَرار کنم ؛💀🥤
کسی هس بخواد زندگی منو گردن بگیره؟
مو فرار کنم .🎀