و اما دوست داشتنت مرا در میان شکستگی هایم زنده نگه میدارد..
ڪولهخاڪیِیه دهههَشتادیـــ 🌱
_💔
احوال خوب ، فقط این روزها ؛
که هرکی رو میبینی امید به زندگیش اربعینِ..
خــُدایا ؛
هوا اینقدر گرمه انگار جهنم رو آوردی روی ِ
زمین ولی خودت گفتی ؛
[ بعد هر سـَختی آسونیست ]
یعنی قراره بزودی با بهشت
غافلگیرمون کنی ، مگه نه ؟🦦💘