ڪولهخاڪیِیه دهههَشتادیـــ 🌱
_💔
احوال خوب ، فقط این روزها ؛
که هرکی رو میبینی امید به زندگیش اربعینِ..
خــُدایا ؛
هوا اینقدر گرمه انگار جهنم رو آوردی روی ِ
زمین ولی خودت گفتی ؛
[ بعد هر سـَختی آسونیست ]
یعنی قراره بزودی با بهشت
غافلگیرمون کنی ، مگه نه ؟🦦💘
سلام به همهی غمهای بزرگ دنیا که نمیدونم چجوری توی دل کوچیک شما جا شدن کاپیتان :>>
نکنه یه وقت فراموششون کنیمااا :)🇵🇸❤️🩹