ڪولهخاڪیِیه دهههَشتادیـــ 🌱
نیازمند ِ دیدنِ این تابلو :))
- و گاهی دلتنگی امان آدمی را میبُرَد . .
بمن میگن برنامت برای پنج سال دیگه چیه؟!
من فقط دارم سعی میکنم تا جمعه دووم بیارم :)))