بهترین عبادت بعد از شناختن ِخداوند ، انتظار ِفرج و گشایش است 🖤 .
- امام موسیٰ کاظم ‹ع› .
-
قرنها پیش ، امام هفتم ِما شیعیان
گرفتار ِزندان بودن .. از دست مردمی
که حضرت رو نشناختند ( :
و حالا همون قصهٔ تلخ همچنان ادامه داره ..
امامزمان ِما که آوارهٔ زمین است و در
زندان ِغیبت .. 💔
[ اللهم عجل لولیک الفرج ]
-