رفقا، من امسال تصمیم گرفتم هرروزی
که روزه گرفتم، به نیت یه شهید باشه ..
اسم ۳۰ تا از شهدا رو نوشتم و انشاءالله از فردا اینکار و انجام میدم :)
اگه دوست داشتین شماهم میتونین یه دفتر برای این ماه درست کنین و توش هم کارایی که دلتون میخواد برای پاکسازیِ روحتون انجام بدین و بنویسید و هم اسامی
شهدا رو^^
انشاءالله که ماه رمضون پر باری داشته
باشیم🌱..