هدایت شده از Ours.
با توجه به برخوردهای اخیرم با تعداد زیادی انسان مختلف،میتونم بگم که:
لطفاً سعی کنید از اون جور آدمایی باشید که هر وقت کسی شما رو به خاطر آورد،این به خاطر آوردن همراه با یک احساس خوب باشه.
درسته که هیچ آدمی بیدشمن نمیشه اما سعی کنید با هرکسی تا جایی که "حقشه" خوب باشید.از مهربون بودن نترسید.آدما شبیه هم نیستن و همه قرار نیست به شما آسیب بزنن.
نه کمتر و نه بیشتر.
و بعد میفهمید زندگی چقدر راحتتر میگذره.
I have no more energy to save friendships or relationships, if u wanna go then just go.
Sometimes no words can explain whats on your heart and mind. Sometimes the only way is to stay silent.