حسین ستودهenc_17077474472955194828939.mp3
زمان:
حجم:
2.2M
خیلی زخمم زدن اما
سر زخمامو فقط امام حسین بست :)
مثل کودکی که گریان
بسمت پدرش رفته است
پدرانه به آغوش بگیر مرا
#عزیزِعراقیِمن
خیلی وقت ها خسته از این دنیا
بسمت تو آمده ام؛ باز مثل آن موقع ها
مرا آرام کن ای آرامش قلبِ مضطربِ من
من از لیلی و مجنون درس عشقم را نمیگیرم ..
که باشد حضرتِ زهرا هنوز هم لیلیِ حیدر :)
کاش یک روز این جملهی رو بر لب بیاورم
[بالاخره اومدم قربونت بشم؛ اومدم و دیدم ضریح شش گوشه تو :) ]
روبه روی پرچم سرخ یا حسین دست
بر روی قلبم بزارم و خم بشم، با
هر ضربان قلبم بگم:
السلام علیک یا اباعبدالله
نگاه کنم به گنبدت، اشک هایی که
از شوق دیدن حرمت جاری شدن نمیزان
درست ببینم.
- عزیزِ دلم کاش بطلبی تا برای یه بار
هم که شده این ها رو تجربه کنم❤️🩹:)))
دلنوشتهای از نوکر به آقا . .