اگر حرمت رو نبینم چی؟
اگر حسرت به دل بمونم چی؟
آقا جان نزار حسرت به دل بمونم
حسرت دیدن حرمت رو نزار به دلم بمونه💔!
وترالمَوتور ؛
تيکه بر کتیبه هایت میزنم که آرام می گیرد قلبم و حل می شود با هر اشک مشکلم؛سینه میزنم که با هر سینه ز
دل تنگ روضه هات شدم..
اون شب ها مرهم تمام زخم و درد هام بود
کاش دوباره برگردم به اون شب ها💔:)
محمد حسین پویانفرنماهنگ شنبه های ام البنینی.mp3
زمان:
حجم:
4.4M
اسد بن اسد اللهه اباالفضل :)
دو دو تا چهار تا کردم دیدم دو دو تای
من چهار تا نمیشه و اربعین کربلا نیستم.
با وفا تو بیا دو دو تا چهار تای من رو
درست کن اربعین کربلا باشم💔.
این روز ها داره سخت تر می گذره دل تنگی من بیشتر شده هم برای مشهد هم کربلا ؛یه چشمم برای کربلا میباره یه چشمم برای مشهد،نصف قلبم برای صحن گوهرشاد نصف دیگهی قلبم برای بین الحرمین تنگ شده، یه بار میگم یارضا یه بار میگم یاحسین . .
اگر قرار به این دور بودن هست و باید صبر کنم باشه حرفی نیست اما صبر آدم یه جا تمام میشه؛سخته این صبر کردن سخته! به خودم میگم آره میرم یه روز میرم و می بینم و دلتنگی ها تمام میشه اما بیشتر و بیشتر دل تنگ میشم .
این جمله حال این روز های من رو توصیف میکنه: دل تنگ مشهد و پریشان کربلا :)
- دلنوشته
من قول زیاد دادم اما این دفعه فرق میکنه!
آره خب من زیاد گفتم این دفعه فرق میکنه
اما باز قبولم کردی و راهم دادی❤️🩹:)