معتقدم برای نوشتن(خاطره ها و...) نباید دفتر سیمی باشه و حالا خودم دربهدر گشتم دفتر غیرسیمی تو خونمون پیدا نکردم(داریم ولی همش استفاده شده تا خِرخره) پس مجبور شدم همون سیمی رو انتخاب کنم ولی واقعا به دلم نمیشینه...مهم نیته اصن
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بشدت به قدم زدن تو این لوکیشن نیازمندم...
موقعیت هماکنون:
دارای انرژی و حوصله و کاری برای انجام دادن، اما بلاتکلیف.