نمیدونم مردم با من چه مشکلی دارن .
میام از عروس دامادا عکس بگیرم فرار میکنن ،
میام از مداح فیلم بگیرم دیگه نمیخونه ،
میام از پرچمتکاندهندهها [اسمشون همینه دیگه ؟ 😂🤡] فیلم بگیرم دیگه تکون نمیدن .
در صورتی ک دوربین رو نمیبینن اصلااا 😭😭
رفته بودم ضبطِ حسینیهمعلی (:
اجازه نمیدن عکس و فیلم منتشر کنیم ، همینارم اگه بفهمن فرستادم ، خدا رحمتم کنه (((: 🤡
دال .
وصف احوال من افتاد به دستانِ قلم ، من نوشتم که غمی نیست ؛ تو بخوان سخت گذشت ! ..
تو مهم بود بمانی ، که نماندی رفتی
جان که باید برود ، سفت به من چسبیده .. (:
- آقایشهیدم ((:
الان همه بلاگرا دارن ایفون میخرن ((:
بعدم مینويسن [ بلخرههعع تلاشام نتیجه داد 😍😍😍 ]
واااا 🦦 ، یکم یواشتر ماهم برسیم ..
دال .
هیچوقت نتونستم آدما رو درک کنم خیلی عجیبن (:
هیچوقت نتونستم آدما رو درک کنم
خیلی عجیبن (:
دال .
تو مهم بود بمانی ، که نماندی رفتی جان که باید برود ، سفت به من چسبیده .. (: - آقایشهیدم ((:
ـ روندارم که بگویم صنم و عشق منی ؛
مذهبی بودن ما دردسری شد که نگو .
دال .
ـ روندارم که بگویم صنم و عشق منی ؛ مذهبی بودن ما دردسری شد که نگو .
مخاطب نداره ، خیلی قشنگ بود 😭 !