الان همه بلاگرا دارن ایفون میخرن ((:
بعدم مینويسن [ بلخرههعع تلاشام نتیجه داد 😍😍😍 ]
واااا 🦦 ، یکم یواشتر ماهم برسیم ..
دال .
هیچوقت نتونستم آدما رو درک کنم خیلی عجیبن (:
هیچوقت نتونستم آدما رو درک کنم
خیلی عجیبن (:
دال .
تو مهم بود بمانی ، که نماندی رفتی جان که باید برود ، سفت به من چسبیده .. (: - آقایشهیدم ((:
ـ روندارم که بگویم صنم و عشق منی ؛
مذهبی بودن ما دردسری شد که نگو .
دال .
ـ روندارم که بگویم صنم و عشق منی ؛ مذهبی بودن ما دردسری شد که نگو .
مخاطب نداره ، خیلی قشنگ بود 😭 !