eitaa logo
دانشگاه‌مدافعان‌حریم‌ولایت
473 دنبال‌کننده
12.8هزار عکس
4هزار ویدیو
91 فایل
برای سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف #صلوات ألّلهُمَّ‌صَلِّ‌عَلى‌مُحَمَّدٍوآلِ‌مُحَمَّدٍوَعَجِّلْ‌فَرَجَهُم‌
مشاهده در ایتا
دانلود
پس از تسخیر لانه جاسوسی نیز، هنگامیکه دانشجویان پیرو خط امام به برخی از اسناد مراجعه می‌کردند، جز یک کُد سوخته و به دردنخور چیزی به دست نمی‌آوردند. ص ۴۲
جالب اینکه، در آخرین روزهای ماموریت کشمیری در رکن دو ارتش، به صورت اتفاقی مشخص می‌شود که او برخی از اسناد سری را خارج کرده است، ولی این اقدام او با اغماض مسئول مربوطه روبرو می‌شود. ص ۴۳
سید رضا زواره‌ای، نماینده مجلس اول، در بخشی از سوالات خود از اصغری وزیر دادگستری وقت این موضوع را این گونه بیان می‌کند: «مسائلی که برادرانی از نیروی هوای در همین چند روزه در مورد اقدامات کشمیری گفته‌اند در خور توجه است یک روز نزدیک به آمدنش به نخست وزیری، شخصی به نام ستوان یکم هرمز یعقوبی او را در کنار خیابان صف در اتوبوس می‌بینند و یقه‌اش را می‌گیرد و او را می‌آورد. بعد کیفش را می‌گیرد و باز می‌کند و می‌بیند اسناد سری در کیفش هست و دارد آنها را می‌برد. او را پیش آقای باقری می‌برد، ولی او می‌گوید که آقای کشمیری نادم است و این آخرین بارش هست و رهایش کنید، صدای قضیه را هم در نیاورید.» (ویژه نامه رمز عبور. خرداد ۸۸، صفحه ۱۴۱) ص ۴۴
کشمیری در مدتی که در ضد اطلاعات نیروی هوایی بود، با اعمال نفوذ خود مانع اخراج عناصر بدنام و مرتبط با ساواک و ارتشیان ضد انقلاب می‌شد. جلوگیری از به جریان افتادن پرونده عاملان کشتار ۱۷ شهریور و محاکمه آنان نیز، از دیگر اقدامات او در زمان کار در اداره دوم و محل تامل فراوان است. ص ۴۵
قابل ذکر است که سرهنگ آصف فرمانده ضد اطلاعات نیروی هوایی شاهنشاهی پس از کشتار ۱۷ شهریور ۱۳۵۷ در نامه‌ای به فرماندهی نیروی هوایی، خواستار تشویق پرسنل این واحد به دلیل حضور در این ماجرا شد، متن این نامه به این شرح است: «پرسنل اطلاعات و ضد اطلاعات وابسته به ستاد نیروی هوایی شاهنشاهی در جریانات اخیر به نحو مطلوبی انجام وظیفه نموده و علاقمندی و روحیه آنان چشمگیر بوده و با وظیفه شناسی کامل و تشخیص حساسیت زمان، چه در ساعت خدمت و ... روزهای تعطیلی و نیمه تعطیلی در طرح‌های جوش، لوطی و زنجیره به نحو مطلوب شرکت نمودند. در اجرای اوامر صادره، صورت اسامی ۲۵۵ آنان به ترتیب انتخاب و برابر صورت به پیوست به عرض می‌رسد.» (پرونده انفجار نخست وزیری،نامه فرمانده ضد اطلاعات نیروی هوایی ارتش به تاریخ ۵۷/۷/۱۷) ص ۴۶
در این فهرست، نام چند تن از همکاران کشمیری در نیروی هوایی دیده می‌شد و همین مسئله سبب گردید تا کشمیری این فهرست را به رغم دستور شهید فکوری، فرمانده وقت نیروی هوایی ارتش مبنی بر اخراج تمام این افراد، از دستور کار خارج کند ناصر زلفی از همکاران کشمیری در این باره می‌گوید: «سرگرد طلوعی و سرگرد محمدی از اداره دوم مخالف می‌کردند و می گفتند که بررسی پرونده این ۲۶۲ نفر از کمیسیون باید انجام بدهد، نه دادگاه، ولی من و همافر عباسی و ستوان دوم فرخزاد و کشمیری مخالف بودیم و می گفتیم دادگاه باید تصمیم بگیرد مسئولین دادگاه هم از کمیته اداره دوم و نام یکی شان سعید (حجاریان) بود و کارهایشان را با کشمیری هماهنگ می کردند بعد از مدتی تعدادی سوال درباره ۱۷ شهریور ت وسط کمیسیو تنظیم و به ۲۶۲ نفر داده شد و آنها هم جواب دادند. چند روز بعد افتخارپور و عباس تاجیک به کمیسیون آمدند و گفتند که لیست ۲۶۲ نفری چندان اعتباری ندارد و حتما افراد آن را در ۱۷ شهریور شرکت نداشته‌اند. جهانی می‌گفت من در روز ۱۷ شهریور در مرخصی بودم. اسم من چرا در لیست است؟ خلاصه هر کدام چیزی گفتند. بالاخره با مخالفت سرگرد طلوعی و سرگرد محمدی و سروان خلیلیان، لیست ۲۶۲ نفری از دادگاه بیرون کشیده شد و حقوقشان هم پرداخت گردید. من فکر می‌کنم کشمیری لیست را از دادگاه بیرون آورده است چون او و سعید (حجاریان) و یک نفر دیگر که در دادگاه بودند، جزو کمیته اداره دوم بودند. ص ۴۷
از دقت و توجه دوستان سپاسگزارم... هفته ی آینده با بخشهای دیگر این سلسله گفتار همراهِ ما باشید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
یلدا را این گونه تعریف کنیم: ی: ⇦یا صاحب الزمان☆ ل: ⇦لوایت را علم کن☆ د: ⇦دیگر جدایی بس است‌☆ ا: ⇦اللهـم عجل لولیکــــ الفـرج☆ 🌸تعجیل در صلوات و زیارت عاشورا به نیت عج فراموش نشه💚🙏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
که باید به !👇👇 ⚠️هشدارهای شدید درباره‌ی انحرافاتِ مهلک در فهم مسئله‌ی 📌 بعضی‌ها انتظار فرج را به این می‌دانند که در مسجد، در حسینیه، در منزل بنشینند و کنند و فرج امام زمان - سلام الله علیه - را از خدا بخواهند. اینها مردم هستند که یک همچو اعتقادی دارند. اینها به خودشان هم عمل می‌کردند و هم می‌کردند و امر به معروف هم می‌کردند، لکن همین، دیگر غیر از این کاری ازشان نمی‌آمد و فکر این مهم که یک کاری بکنند، نبودند. 🔴 یک دسته دیگری بودند که انتظار فرج را می‌گفتند این است که ما به اینکه در جهان چه می‌گذرد، بر ملت‌ها چه می‌گذرد، بر ملت ما چه می‌گذرد؛ به این چیزها ما کار نداشته باشیم، ما تکلیف‌های خودمان را عمل می‌کنیم، برای جلوگیری از این امور هم خود حضرت بیایند ان شاء الله، درست می‌کنند؛ دیگر ما ! تکلیف ما همین است که کنیم ایشان بیایند و کاری به کار آنچه در دنیا می‌گذرد یا درمملکت خودمان می‌گذرد، نداشته باشیم. اینها هم یک دسته‌ای، مردمی بودند که بودند. 🔵 یک دسته‌ای می‌گفتند که خوب، باید عالم پر [از] بشود تا حضرت بیاید؛ ما باید نکنیم، امر به معروف هم نکنیم تا مردم هر کاری می‌خواهند بکنند؛ زیاد بشود که فرج نزدیک بشود. 🔵یک دسته دیگری بودند که می‌گفتند که هر اگر در زمان غیبت محقق بشود، این حکومت است و بر خلاف اسلام است. آنها مغرور بودند. آنهایی که بازیگر نبودند، بودند به بعض روایاتی که وارد شده است بر این امر که هر عَلَمی بلند بشود قبل از ظهور حضرت، آن علم، علم است. 📁 🔻حالا ما فرض می‌کنیم که یک همچو باشد... یعنی، خلاف ضرورت اسلام، نیست این معنا که ما دیگر بکنیم تا پیغمبر بیاید، تا حضرت صاحب بیاید؟ حضرت صاحب که تشریف می‌آورند برای چی می‌آیند؟ برای اینکه گسترش بدهند را، برای اینکه حکومت را تقویت کنند، برای اینکه فساد را از بین ببرند. ما برخلاف آیات شریفه قرآن دست از نهی از منکر برداریم، دست از امر به معروف برداریم و توسعه بدهیم را برای اینکه حضرت بیایند؟ حضرت بیایند چه می‌کنند؟ حضرت می‌آیند، می‌خواهند همین کارها را بکنند! 🔶... ما اگر فرض می‌کردیم هم در این باب داشتند، ؛ برای اینکه خلاف آیات است. اگر هر روایتی بیاید که نهی از منکر را بگوید نباید کرد، این را باید به دیوار زد. این گونه روایت نیست. و این نمی‌دانند چی می‌گویند... ✅ ما اگر دستمان می‌رسید، قدرت داشتیم، تمام ظلم و جورها را از عالم برداریم. ماست، منتها ما نمی‌توانیم. اینی که هست این است که حضرت عالم را پر می‌کند از عدالت؛ نه شما دست بردارید از تکلیفتان، نه اینکه شما دیگر تکلیف ندارید. 📌 البته آن پر کردن دنیا را از ، آن را ما نمی‌توانیم [پر] بکنیم. اگر می‌توانستیم، می‌کردیم، اما چون نمی‌توانیم بکنیم ایشان باید بیایند. الآن عالم پر از ظلم است. شما یک نقطه هستید در عالم. عالم پر از ظلم است. ما بتوانیم جلوی ظلم را بگیریم، باید بگیریم؛ است. ضرورت اسلام و قرآن [است]، تکلیف ما کرده است که باید برویم همه کار را بکنیم. اما نمی‌توانیم بکنیم؛ چون نمی‌توانیم بکنیم، باید او بیاید تا بکند. اما ما باید فراهم کنیم کار را. 🎙سخنرانی در جمع مسئولان و کارکنان وزارت پست و تلگراف (درباره برداشت‌های مختلف از انتظار فرج) 🗓 ۱۳۶۷/۰۱/۱۴ | تهران، حسینیه جماران 🔻🔻 📖 متن کامل: http://yon.ir/PEEF2