از جملات قصار خوشم نمیاد
ولی روی کسی که اصول خودشو جلوی چشم شما زیر پا میگذاره حساب باز نکنید
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بخشی از کنسرت دوتار نوازی حاج قربان سلیمانی (اگر اشتباه نکنم در مونیخ آلمان)
Shahram Nazeri06. Shahram Nazeri - Ya Raab.mp3
زمان:
حجم:
18M
یا رب و رندان مست مِیخانهت
و حق پرستان دیری دیوانهت
و یا رب یارب شو زنده داران
کزهی سوز دل آزیزم دعای بیمارا
و آو دیدهی دل سوختگانت
عشاق صادق دایم گریانت
آی وای امان های داد خوا
همسران دردم له سر تا و پا آلودهی دردم
آی وای امان های داد خوا
مجنون سختهی بیاوان گردم
له عشق لیلی و بیکس مِردم
هجر دوس بردم وشرای مردن
کس نمزانو دردم چه دردن
یا رب و رندان مست میخوانهت
و حقپرستان دیری دیوانهت
و یا رب یارب شو زنده داران
کزهی سوز دل آزیزم دعای بیماران
باد مرادت گیان بدر کمانه
تا نار عشقم بدهی زبانه
یذره دیرتر سوار شدم و معطل شد.
سوار که شدم معذرت خواستم و راننده جواب نداد
با خودم گفتم چقدرم اعصابش خرده. نزدیک مقصد که شدیم خواست چیزی بگه و نمیفهمیدم. سخت حرف میزد. آخرش توی گوشی برام تایپ کرد: ماشین صدا میده؟
گفتم آره زیر لاستیک راننده و صندلی شاگرد صدا میده. از ماشین که پیاده شدم این پیامو دیدم:
چه دنیای عجیبی دارن...
فکر کن
همیشه سکوت یا صداهای با فرکانس بم کم (انگار که زیر آب چیزی بشنوی. همه چیز محو و غیر شفاف)