داوودیان و ممد.
به احتمال خیلی زیاد رابین و مربی سال آخر برای تولد نیل یه ماگ با طرح "No.1 Cap" بگیرن.
یک پلیلیست دارم مزین به اسم نیل و کاملا مناسب اینه که پخشش کنم و فرار کنم از کجا و به کجا هم چندان مهم نیست.
داوودیان و ممد.
یک پلیلیست دارم مزین به اسم نیل و کاملا مناسب اینه که پخشش کنم و فرار کنم از کجا و به کجا هم چندان
قرار دادن MAMA توی این پلیلیست احتمالاً توهینی باشه به مری. متأسفم.
ضربه اول رو فراموش شدن و پاک شدن بهم وارد کرد؛ همونطور که خودم مدتهاست میترسم، اینکه بعد از نهایتاً دوروز فراموش بشم و تنها ایدهای از وجودی که زمانی داشتم باقی بمونه.