داوودیان و ممد.
قرار دادن MAMA توی این پلیلیست احتمالاً توهینی باشه به مری. متأسفم.
ناتان، رومرو، کوین؛ خجالت چرا، بازی رو هم بالتیمور برگزار میکردید.
داوودیان و ممد.
ناتان، رومرو، کوین؛ خجالت چرا، بازی رو هم بالتیمور برگزار میکردید.
(گارسیا هم فرانسویه)
داوودیان و ممد.
(گارسیا هم فرانسویه)
بازی لسآنجلسه اما من تروجانهارو بین تماشاگرها نمیبینم!
میگه توی گروهمون بهغیر از بلژیک و مصر و ونزوئلا دیگه تیمی نیست که بتونه اذیتمون کنه و نتونیم ازش امتیاز بگیریم🤣